BAM och Tribulus

Home Forums Kosttillskott BAM och Tribulus

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 19 total)
  • Author
    Posts
  • #461011

    Som rubriken, Bad ass mass och Tribulus(Terrestris).

    Jag hade tänkt köpa någon av dessa(senare) och undrar vilken ni skulle valt :up:

    Tribulus har jag inte hört så mycket om men kussen har ju babblat en massa om denna.
    Den ska tydligen vara JÄTTE bra och flertal andra som instämmer fast jag känner mig fortfarande lite tveksam, vad tycker du?
    BAM har man ju både hört och sett rätt så mycket om på internet och undrar, vad fick ni utav den? Styrka.. Volym.. Effekt?

    Motivera gärna ert val.

    Stay frosty 8).

    #65879
    #461012

    Det ända jag läst och hört om tribulus är skit. Skit produkt, men att män över 30 fått ballen att stå, whatever.

    #461013

    Tribulus tycker jag du skall göra en sökning på,det kommer inte att ge dig något.
    BAM körde jag några burkar av helt utan effekt och ser man på innehållet så är det inte direkt imponerande.
    Mitt val hade inte varit någon av dessa.

    #461014
    dr Nick wrote:
    Tribulus tycker jag du skall göra en sökning på,det kommer inte att ge dig något.
    BAM körde jag några burkar av helt utan effekt och ser man på innehållet så är det inte direkt imponerande.
    Mitt val hade inte varit någon av dessa.

    Jag har gjort utvärderat produkterna någorlunda och kom fram till att Tribulus inte var något mer än ett hål i plånboken för mig och BAM kom jag inte fram till så mycket, hittade bara en massa ”dosering”.

    Vad skulle ni köpt för Muskelöknings ask då? Animal Stak har man ju tittat lite på också men det känns så jobbigt att gå över 300kr

    #461015
    theo125 wrote:
    Jag har gjort utvärderat produkterna någorlunda och kom fram till att Tribulus inte var något mer än ett hål i plånboken för mig och BAM kom jag inte fram till så mycket, hittade bara en massa ”dosering”.

    Vad skulle ni köpt för Muskelöknings ask då? Animal Stak har man ju tittat lite på också men det känns så jobbigt att gå över 300kr

    Kreatin.

    #461016
    grekelito wrote:
    kreatin.

    +5

    #461017
    grekelito wrote:
    Kreatin.

    Kreatin(monohydrat) är bara skit, så fall Kre-Alkalyn för det funkar.

    #461018
    theo125 wrote:
    Kreatin(monohydrat) är bara skit, så fall Kre-Alkalyn för det funkar.

    Monohydrat fungerar alldeles utmärkt. Kre-Alkalyn fungerar precis lika bra men kostar mycket mer. Du väljer vad du vill, båda har samma effekt

    #461019
    theo125 wrote:
    Kreatin(monohydrat) är bara skit, så fall Kre-Alkalyn för det funkar.

    Det enda som är skit här är ditt prat. Man har inte visat att någon form av kreatin är bättre än monohydrat.

    #461020
    theo125 wrote:
    Kreatin(monohydrat) är bara skit, så fall Kre-Alkalyn för det funkar.

    Du är lika ignorant och skitsnackande som sist. Du har en massa felaktiga påståenden och inte ett uns kunskap i kroppen. Kre-alkalyn ÄR monohydrat med lite bikarbonat tillsatt, som inte ens är bevisat att det ökar effekten av upptagen i tarmarna av kreatinet.

    #461021

    Nästintill 99 % av allt under fliken muskelökande på div hemsidor är skit, iaf efter vad grejjerna brukar kosta….

    #461022

    Kanske dumt skrivet bara, tror han menar att han inte känner av nåt av kreatinet. När jag har testat kreatin har inte jag heller märkt av nåt speciellt. Det är iofs några år sen jag testade.

    #461023

    Jag har ätit BAM några gånger och det har funkat bra tycker jag. Dock drar man på sig lite vätska så man ser lite fylligare ut, men jag upplevde det som att BAM fungerade precis som den skulle.

    Annars kan jag rekommendera M-stak

    #461024

    King Grub och Grekelito ni mongon kan babbla på hur mycket ni vill, säger jag att det är skit så är det f** så.
    Massa felaktiva påståenden.. hahahaha gå och lägg dig.

    Håll dig till ämnet eller stick!

    Har ett bättre förslag, ta bort tråden.

    holmberg87 wrote:
    Jag har ätit BAM några gånger och det har funkat bra tycker jag. Dock drar man på sig lite vätska så man ser lite fylligare ut, men jag upplevde det som att BAM fungerade precis som den skulle.

    Annars kan jag rekommendera M-stak

    Någon av FÅ som faktiskt kan hålla sig till ämnet.

    Tack, låtar ev. åt BAM men vi får se!

    edit
    Grekelito du har helt fel ang Kre-Alkalyn, föreslår att du går o letar efter lite mer FAKTA som du är så kåt i.

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 19 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.