BCAA AminoCore eller Whey-80 proteinpulver?

Home Forums Kosttillskott BCAA AminoCore eller Whey-80 proteinpulver?

  • This topic is empty.
Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author
    Posts
  • #99669
    #1071248

    Hej,

    Jag tränar på gymmet 4 gånger i veckan(försöker jag hålla igång) och äter vanlig mat så mycket jag vill, och har tidigare kört på Whey-80 proteinpulver efter träning. Nu undrar jag dock om är det bättre att köra Aminosyror efter träning(h

    Vet inte vad jag ska köpa om jag ska köpa proteinpulver igen eller gå över till aminosyror, någon som testat båda och kan säga vad som är bäst just för mig? Vill bygga muskler, och skulle bara vilja ta något protein efter träning. Jag kommer inte ändra det jag äter då jag vill äta vanlig mat och äta tills jag blir mätt.

    Hoppas någon kan hjälpa mig vad för protein jag ska ta efter träning. Tack på förhand!

    #1071438

    Skulle välja Whey 80, tror det finns mer intressant i vassleprotein än rena aminosyror.

    #1071731

    Ett bra exempel är ju att du kör Amino Rush (Aminosyror / Protein drink) Före & Under träningen, sen efter träningen, tar du Whey – 80 tillsammans med Kreatin

    Kom ihåg att du kan även ta Whey – 80 som mellanmål också, och ta något mer ”tyngre” grejjer Före, Under & Efter träningen istället för Whey-80.

    Jag själv tog Gainer förr, men har hoppat över Gainer till Whey-80 + Kreatin nu :) Ska även börja med Amino Rush lite senare i framtiden.

    Samt kanske jag även kommer ta Noexplode / Mutant Rage Du kan ju checka gymgrossiten efter dessa drycker. :)

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.