Behövs någon komplettering till kosttillskotten jag äter?

Home Forums Kosttillskott Behövs någon komplettering till kosttillskotten jag äter?

  • This topic is empty.
Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • Author
    Posts
  • #65927
    #463371

    Hejsan.
    Jag har tränat på gym i 2år ungefär 4-6dagar i veckan beroende på vilket schema jag kör efter.
    Nu på senare tid har jag börjat dricka Whey 100 med jämna mellanrum på dagarna för att hålla proteinet uppe under dagen.
    Äter även Jungle Warfare 2pillar 3ggr om dagen och till detta dricker jag Viper-X och EAA-X tar även EAA-X efter träningen och dricker Milk90 innan jag går till sängs.

    Så är detta bra eller borde jag komplettera med något annat tillskott (Min kost utöver detta är lite olika pga mitt yrke)

    Tack för svar, mvh Bobban

    #463372

    Kosttillskott behövs inte, egentligen.
    Kreatin, gainer/Protein och omega3 är väll ”Bas tillskott”.

    #463373

    Hur kommer de sig att du kör JW på dubbla dosen än va de rekommenderar ?

    #463374

    Komplement till ett tillskott var något nytt i min värld? :D Det bli ju som ett extra tillskott till ett redan befintligt tillskott.

    #463375
    sebbeboy wrote:
    Hur kommer de sig att du kör JW på dubbla dosen än va de rekommenderar ?

    Jag har en kär vän, ja det är sant jag har en!
    Han kör lite större dos än det jag gör av JW och jag har testat JW innan på den rekommenderade dosen utan att märka eller känna av något speciellt, så nu testar jag och ser ifall det kommer ske något (har inga höga förväntningar dock)

    Men i alla fall , enligt honom är JW guds gåva till alla på gymmet och han har tydligen fått väldiga kroppsliga reaktioner på detta så ville ge det en chans.

    #463376

    Ett alternativ till att öka dosen är att man kan köra kombo med Restore, Bad Ass Mass för att få ökad effekt.

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.