Beta-Alanin + kreatin?

Home Forums Kosttillskott Beta-Alanin + kreatin?

  • This topic is empty.
Viewing 13 posts - 1 through 13 (of 13 total)
  • Author
    Posts
  • #71072
    #551315

    Vilket är det billigaste kosttillskottet som innehåller kombinationen Beta-Alanin + kreatin?

    Vilket är det bästa kostttillskottet som innehåller kombinationen Beta-Alanin + kreatin?

    #551316

    Är det bara dom 2 produkterna du är ute efter blir det nog billigare om du köper dom löst och blandar själv! :)

    #551317
    Kebbie wrote:
    Är det bara dom 2 produkterna du är ute efter blir det nog billigare om du köper dom löst och blandar själv! :)

    :emo-thumb

    #551318
    Robroy77 wrote:
    Vilket är det bästa kostttillskottet som innehåller kombinationen Beta-Alanin + kreatin?

    Det är ju upp till användarna vilken produkt de tycker är bäst..

    Surfa runt lite och titta.
    Här är några populära produkter.
    Rage
    Body Science Viper-X
    Brutal

    #551319

    fierce från san innehåller båda har jag för mig och är billig för de är 50 serveringar per burk till ganska lågt pris

    #551320
    fenyletylamin wrote:
    fierce från san innehåller båda har jag för mig och är billig för de är 50 serveringar per burk till ganska lågt pris

    Kommer ihåg att fierce innehåller några ämnen som är farliga för hjärnan eller något annat finns skrivit om detta innan, skulle hållt mig borta från den. Skall försöka att leta rätt på vilket/vilka ämnen som var helt åt helvete där i .

    #551321

    Det är GPA du tänker på, väldigt många amerikanska pre workouts innehåller det som bland annat VPX Shotgun, Horse Power, No xpload.
    Ska jag säga vad jag själv har upplevt för biverkningar så är det ingenting

    #551322
    Alex423 wrote:
    Kommer ihåg att fierce innehåller några ämnen som är farliga för hjärnan eller något annat finns skrivit om detta innan, skulle hållt mig borta från den. Skall försöka att leta rätt på vilket/vilka ämnen som var helt åt helvete där i .

    farliga för HJÄRTAT
    upplevde själv arytmi, så ditt val.
    (eller det kanske var placebo då jag är känd som mr.placebo enligt vissa)? i think not!! Håll dig undan från GPA om du kan.
    Viper X eller nån annan PWO är bättre.

    #551323

    Om du vill ha en prisvärd komplett PWO, så tycker jag du ska testa Brutal FX! :up: Den innehåller samma ingredienser som Fairing’s Rage, men till ett mycket lägre pris!

    Men om det bara är just Beta-Alanin och Kreatin du vill ha, så blir det nog billigare att köpa det löst. Så gjorde jag iallafall, köpte kreatin och Beta-Alanin separat! Kan då rekommendera Beta FX och Crea FX! :|

    #551324

    Betalar du studentpris så har du tillskott som varar ca 3-4 mån för under 100-lappen.

    #551325
    loverius wrote:
    Betalar du studentpris så har du tillskott som varar ca 3-4 mån för under 100-lappen.

    Bättre än så blir det knappast va?! :D😐

    #551326
    Robroy77 wrote:
    Vilket är det billigaste kosttillskottet som innehåller kombinationen Beta-Alanin + kreatin?

    Vilket är det bästa kostttillskottet som innehåller kombinationen Beta-Alanin + kreatin?

    Infinite labs – Carno cre

Viewing 13 posts - 1 through 13 (of 13 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.