BSN vs Muscletech

Home Forums Kosttillskott BSN vs Muscletech

  • This topic is empty.
Viewing 12 posts - 1 through 12 (of 12 total)
  • Author
    Posts
  • #55050
    #139998

    Vilken är eran favorit? Har inte testat något med Muscletech än, men kanske blir så nästa köp? :D
    Kom gärna med tips på bra produkter från båda företagen.
    Skulle gärna vilja veta vad jag ska köpa, då jag har jävligt svårt för att bestämma mig när det gäller sånt här.

    (Detta gäller allt, pwo’s, gainers, protein osv)

    #139999

    Har testat Muscletech´s Nano Vapor, köpte 5 burkar för 150kr/st som hade ett bästföre datum på 2veckor fram i tiden. Blev lite trött på den efter andra burken :D Men Tycker smaken var helt ok, och inga stickningar.

    #140000

    Jag har provat nano vapor och No-epxlode. jag tycker personligen att vapor var mycket bättre både smak mässigt och resultat mässigt. märkte inget av exploden medans vapor rev igång kroppen ordentligt. ett bra produkt men lite dyr tycker jag då max dos ligger på 3 skopor! har även provat anabolic halo vet inte om det va placebo eller om det funka men kändes bra i kroppen efter passen när man hade tagit halon. men man måste vara försiktig med den för tar du för mycket i början blir du jävligt trött och slö. jag kunde knappt köra bil efter intag!

    #140001

    Muscletech är dyrt men man får vad man betalar för, helt klart.

    Muscletech ligger högre i kvalitén men äter mer i plånboken

    #140002
    Tollesson wrote:
    Muscletech är dyrt men man får vad man betalar för, helt klart.

    Muscletech ligger högre i kvalitén men äter mer i plånboken

    Dock känns det som man betalar för mkt maltodextrin i många av Muscletechs produkter…

    #140003
    Albin wrote:
    Dock känns det som man betalar för mkt maltodextrin i många av Muscletechs produkter…

    Men Cutler använder ju Muscletech, han är ju jättestor?

    #140004
    Gober wrote:
    Men Cutler använder ju Muscletech, han är ju jättestor?

    :)..:)

    Muscletech är dock lågt prissatt den svenska marknaden om man tittar på resten av Europa.
    Inte dyrare än vissa svenska varumärken.

    #140005
    Olle Sparringsjö wrote:
    :)..:)

    Muscletech är dock lågt prissatt den svenska marknaden om man tittar på resten av Europa.
    Inte dyrare än vissa svenska varumärken.

    +1

    Fattar inte varför alla gnäller på att muscletech är dyrt. Är väl inte så stor skillnad på Muscletech, ON och BSN?

    OT: Nya Nano vapor tycker jag är riktigt bra :up:

    #140006
    T.sundin wrote:
    +1

    Fattar inte varför alla gnäller på att muscletech är dyrt. Är väl inte så stor skillnad på Muscletech, ON och BSN?

    OT: Nya Nano vapor tycker jag är riktigt bra :up:

    Det är för att produkterna varit dyrare tidigare.
    Nu är det ju lite annorlunda.

    #140007

    Enligt mig så överdriver Muscletech en massa på deras burkar/produkter. Före & efter bilder osv skit, bara bullshit.
    Köpte även jag 3st burkar Nano vapor med kort bäst före datum, Orange smakade riktigt gott. Jämfört med No-xplode så var inte pumpen lika grym, men smaken kompenserade detta. Skulle dock aldrig kört nano vapor om den kostade ~450kr som den gjort på gymgrossisten ett tag. Och man har ju varit ”van” med no xplode, att den ger det den lovar, och har oftat fått dem för 300kr st. Men nu är det Jack3d som gäller, utan tvekan. I PWO syfte dvs..

    #140008

    Det enda jag kommer köpa mycket av fr muscle tech är CELL TECH HARDCORE, det bästa kreatin på marknaden .
    Och NO EXPLODE fr BSN är kanon produkt !

Viewing 12 posts - 1 through 12 (of 12 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.