Butik i malmö som säljer kosttilskott osv.!

Home Forums Kosttillskott Butik i malmö som säljer kosttilskott osv.!

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 20 total)
  • Author
    Posts
  • #545040

    :)Hej allihopa, har tänkt att inhandla nytt protein nu. Någon som vet någon bra butik i Malmö som säljer Proteindryck,Gainer,Kreatin osv? Tacksam för svar!

    #70621
    #545041

    Glömde nämna att jag vet att det finns Gymgrossisten, så jag skulle vilja veta om det finns någon annan bra butik förutom Gymgrossisten !

    #545042

    US Muscleshop!
    Mäster Nilsgata 22.

    GV & PF Concept store
    Nobelvägen 95.

    Budofitness.
    Stora kvarngatan 34.

    #545043

    GYMVARUHUSET Malmö
    Nobelvägen 95

    Tel: 040-23 38 30

    #545044
    Johan.S wrote:
    GYMVARUHUSET Malmö
    Nobelvägen 95

    Tel: 040-23 38 30

    Ja just det hur kunde jag glömma det
    Det är väl numera en PF butik också.

    #545045
    Johan.S wrote:
    GYMVARUHUSET Malmö
    Nobelvägen 95

    Tel: 040-23 38 30

    BÄSTA BUTIK MED BÄSTA PRODUKTER ! Dessutom så kan du alltid växla några ord med en proffs :emo-thumb

    #545046

    Okej, ska kolla upp detta. Jag var på gymgrossisten förra veckan, jag tyckte butiken var väldigt liten och unken, dessutom så var det inte så bra ”hjälpare”!

    #545047

    Haha, Gymgrossisten i Malmö känns som om man kommer in i någon talibansk tobakaffär, riktigt unket och slitet där inne. Dock så har dom det man behöver, men ändå… :

    #545048
    sencii wrote:
    BÄSTA BUTIK MED BÄSTA PRODUKTER ! Dessutom så kan du alltid växla några ord med en proffs :emo-thumb

    Det är väl Ahmad Ahmads butik? :up:

    #545049
    Tattare wrote:
    Det är väl Ahmad Ahmads butik? :up:

    Det stämmer ja…:)
    Alltid lika trevlig och hjälpsam… REKOMMENDERAS !:up:

    #545050
    viippee wrote:
    Okej, ska kolla upp detta. Jag var på gymgrossisten förra veckan, jag tyckte butiken var väldigt liten och unken, dessutom så var det inte så bra ”hjälpare”!

    Tjena Joel,

    Jag är ärlig och de ärlig svar kan suga ibland om man lägger för stort förtroende på kosttillskotten, det finns ingen mirakel, ska man växa så måste man sköta kosten, träna hårt, sova mycket och då kan kosttillskotten göra en hel del för din träning i fall du sköter allt annat som du ska.
    Och jag förstår att du är rena guldgruvan för giriga försäljare då du är helt ny inom denna sport, men tyvärr, i denna butiken får du alltid ärliga svar även om de svider.

    Det är kanske därför som denna butiken blomstrar överlägset alla andra i Malmö.

    #545051
    Snoozer wrote:
    Haha, Gymgrossisten i Malmö känns som om man kommer in i någon talibansk tobakaffär, riktigt unket och slitet där inne. Dock så har dom det man behöver, men ändå… :

    Tjena,

    ja tyvärr så har det varit svårt med bra lokaler till vettigt pris i Malmö, men trots att så är det produkterna som gör en bra butik och inte tvärtom.
    Jag har väldigt bra koll på marknaden och man hittar aldrig värdelösa onödigt dyra produkter i denna butik.

    Men jag kan glatt meddela dig att Gymgrossisten butik i Malmö slår snart upp portrarna till den fräschaste butiken i Stan, jag håller på för fullt med den nya butiken som kommer att ligga i samma byggnad som nu.

    Mvh Benjamin

    #545052

    Måste bara fråga, inte varit där på ett tag, men har ni hyrt lokalen där det låg ett internetkafét tidigare ? Hoppas ni får lite dragkraft av entre… tycka vad man vill om det bygget.

    #545053
    soccom83 wrote:
    Måste bara fråga, inte varit där på ett tag, men har ni hyrt lokalen där det låg ett internetkafét tidigare ? Hoppas ni får lite dragkraft av entre… tycka vad man vill om det bygget.

    Tjena,

    Vi kommer att ta över lokalen bredvid vår, slå ut väggarna och total renovera. Det blir snyggt kan jag lova.
    Jag kommer att komma ut med mer info när den nya lokalen slå upp portrarna.
    På öppningen kommer det att vara en hel del bra erbjudande samt så kommer man få chansen att träffa många tävlande, kost gurun ”grandmaster”, Roger Svensson samt många fler.
    Men det får bli en överraskning ; ) det gäller att hålla ögonen öppna.

    Mvh

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 20 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.