Crack

Home Forums Kosttillskott Crack

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 22 total)
  • Author
    Posts
  • #70225
    #518102

    Ny version

    #518103

    Crack vet jag finns på några webshoppar iaf. Nu vet jag inte om det är nya eller gamla versionen.

    OT: Min NO-Xplode fungerade som fontän med.:)

    #518104
    malawiglenn wrote:
    jag köpte den iaf i en svensk tillskottsbutik på nätet i augusti, t o m Gymgrossisten har den.

    Sen om det har kommit en ny version (typ crack 2) vet jag ej och jag bryr mig inte för den är precis lika bra/dålig som alla andra PWO’s därute – same shit different name.

    Och wow om man skakar den i shakern blir det en fontän… då måste den ju vara asbra.

    Hörni! har ni hört att det går att köpa creatin monohydrat nu :D

    Jag hoppas och ber att du blir bannad eller något snart, du terroriserar varenda jävla tråd.

    #518105

    kanske för du kan svara på det mesta? tycker du nästan aldrig svarar på något utan bara oftast är allmänt katig och jobbig.

    #518106
    malawiglenn wrote:
    jag köpte den iaf i en svensk tillskottsbutik på nätet i augusti, t o m Gymgrossisten har den.

    Sen om det har kommit en ny version (typ crack 2) vet jag ej och jag bryr mig inte för den är precis lika bra/dålig som alla andra PWO’s därute – same shit different name.

    Och wow om man skakar den i shakern blir det en fontän… då måste den ju vara asbra.

    Hörni! har ni hört att det går att köpa creatin monohydrat nu :D

    Det har med tråden att göra? ….

    Ontopic: Tycker absolut du ska testa, sen skriver du en utvärdering av resultatet här på body.se! & ja bilden o namnvalet va lite lustigt.

    #518107

    Sluta barnsla er nu!

    Jag testade ett par portionspåsar med Crack i höstas. Den smakar riktigt bra, lite typiskt amerikansk sötsliskigt. Gilla rman smakrika/söta PWO är denna perfekt. :)

    Till skillnad mot andra PWO vad gäller effekt märkte jag inget direkt revolutionerande. Jag blev något mer stimmad gentemot många andra PWO så där var det ett stort plus men annars inget ”extra”.

    Produkten är dock dopingklassad på tävling. Så ska du tävla så undvik den då den innehåller ”1 3-dimethylamylamine” som finns med på WADAs 2010 dopinglista.

    #518108
    malawiglenn wrote:
    jag köpte den iaf i en svensk tillskottsbutik på nätet i augusti, t o m Gymgrossisten har den.

    Sen om det har kommit en ny version (typ crack 2) vet jag ej och jag bryr mig inte för den är precis lika bra/dålig som alla andra PWO’s därute – same shit different name.

    Och wow om man skakar den i shakern blir det en fontän… då måste den ju vara asbra.

    Hörni! har ni hört att det går att köpa creatin monohydrat nu :D

    Många andra POW som har 1,3-dimethylamylamine?

    #518109
    KniveN wrote:
    Många andra POW som har 1,3-dimethylamylamine?

    Sök på Geranamine som är det lite mer använda namnet på 1,3-dimethylamylamine!

    #518110
    malawiglenn wrote:
    Svårt att ta separat om så önskas?

    Sen så är crack knappast ”too strong to be legal”.. som vilken PWO som helst.

    Alltså är det kanske inte en i mängden?

    Ja, vad har det med något att göra?

    Tommy Ivarsson wrote:
    Sök på Geranamine som är det lite mer använda namnet på 1,3-dimethylamylamine!

    Vet vad det är, finns i Jak3d också.

    #518111

    Vem fan döper ett kostillskott till ”crack”?

    #518112

    Har testat den. Värdelös. Får ut mer av vatten en av denna.

    #518113

    en kompis köpte två portionspåsar av denna hos MMsports, hon i kassan sa att den skulle vara sjuk… det enda sjuka med den var för fan namnet och allt kul man kan ha till det. Gav mer än själva pulvret… try the new ass crack!

    #518114

    Kanske OT, men allvarligt, vad är det för ett jäkla namn på en produkt? Och bilden är ungefär lika skruvad.

    #518115
    Gettodachoppa wrote:
    Kanske OT, men allvarligt, vad är det för ett jäkla namn på en produkt? Och bilden är ungefär lika skruvad.

    +1? Ganska sjuk marknadsföring.

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 22 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.