Craze, F#cked Up och Jacked XX Superior Edition

Home Forums Kosttillskott Craze, F#cked Up och Jacked XX Superior Edition

  • This topic is empty.
Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author
    Posts
  • #102678
    #1078099

    Jacked XX Superior Edition VS Craze

    Efter försäljningsförbudet mot Craze så har jag lite svårt att välja mellan F#cked Up eller Jacked XX Superior Edition.

    Jag vet att F#ucked up är mycket svagare än Craze och innehåller inte lika mycket utav de nerv substanser som Craze innehåller.

    Jag är främst ute efter ”Fokuset” som fenyletylaminen ger och inte någon uppiggande eller stickande effekt.

    Så vilken är starkast om man jämför F#cked up med Jacked XX SE och Jacked XX SE och Craze?

    För dom Viktigaste substanserna i dessa PWO’s är Dendrobium och fenyletylaminen så vilken av dessa innehåller mest och näst mest?

    #1078432

    Jag har testat både Craze och Jacked XX.

    Jacked XX funkade väl sådär rent fokusmässigt, bra när det gäller ork/pump men gick fick deppkänslor av den.

    Efter den har jag testat Animus och Jack3Dmicro.

    Animus är bra, tyvärr får du ju stickningarna men bra fokus/pump/ork.

    Jack3Dmicro ger bra fokus/ork/pump tycker jag hittills, kört en vecka nu.

    #1078760

    Kolla lite på PES Enhanced om du vill ha fokus, jag gillar den för att den gav mig inte samma knarkar stim känsla som jag fick från Craze..

    #1081717

    Jag har testat säkerligen 15 olika sorter/märken genom åren och mio slutsats är att dessa enbart funkar under en diet där man är så jäkla trött och sleten att man orkar knappt stå på benen.
    Lite PWO och man orkar ta sig igenom ett bra gympass.

    Äter man bra med mat både under bulk eller bara för att behålla vikten så funkar dessa inte eftersom man får tilltäckligt med energi via maten=)

    Så funkar det i alla fall på mig=)

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.