Dags för en ny shoppingrunda!

Home Forums Kosttillskott Dags för en ny shoppingrunda!

  • This topic is empty.
Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author
    Posts
  • #48730
    #118340

    Tjena! Efter har hållt på med träning och kost i snart 1,5 år och blivit en helt ny människa både fysiskt, psykiskt och kroppsmässigt. Jag sitter nu i en deff och när det gäller maten och träningen så är det inga problem alls, men när det gäller kosttillskott så känner jag mig som en av 15 åringarna som går in på deff- och fettminskningsfrågen och vill ha hjälp med ett strukturerat matschema (gärna få maten betald också) och träningschema..
    Som rubriken lyder så hade jag tänkt att ta mig en tur till någon trevlig butik i Göteborg för att köpa mig en ny laddning gottigott!
    Jag har kommit fram till att det jag behöver är protein och post workout. Ska också köpa bars, men de behöver jag inte hjälp med :up:

    För tillfället tar jag
    Morgon: Vitaminer, omega 3 och ripped hardcore (Fettförbrännaren)
    PWO – Jacked XX
    Under träning: BsC EAA-XX
    Post work: Proteindrink / lunch (Gymmar tidigt så är oftast färdig kring lunchtider)

    Trycker också i mig ett antal proteindrinkar då jag behöver ca 2xmin kroppsvikt i protein bla bla ni kan detta bättre än mig så jag ska inte föreläsa..

    Saken är att jag känner att jag vill utforska marknaden lite och se om jag kan hitta några nya roliga produkter. Har suttit och tittat en del på Muscletech PWO och Protein, någon som kan rekommendera dessa?
    Sitter också och tittar på Protein 90 från musclemaxx.. Någon som smakat?

    Läste lite om Testo 4-HD och tyckte detta lät awesome ju, haha! Frågan är, kommer dessa verkligen komplitera något i min träning? Jag hade isf. tänkt att ta dem morgon och kväll.. Behövs dessa med tanke på att jag redan kör en PWO?

    Fan känner själv att detta inlägg blev väldigt kladdigt men ni får läsa det ifrån hjärtat (Som tomten får göra när barn som inte kan skriva skickar sina önskelistor)
    Till er som hade tänkt att gnälla etc. Snälla, gå och gör lite armhävningar ist..

    Peace!

    #118341

    Jag går ner och gör 20 !!! ;)

    Du är för ung för att experimentera med kosttillskott. Håll dig max till Proteinpulver, gainer och kanske kreatin. Håll dig borta från fettförbränningsprodukter och PWO.

    Var rädd om dig!!!
    mvh/Mathias

    #118342

    ”Dags för en ny shoppingrunda” ”nya roliga produkter”

    haha, låter ungefär som en 5-åring på en fredagskväll som är med sin mamma i affären och som ska handla godis ;) se inte detta som ett gnäll, tycker dock bara att dina val av ord / meningar blir lite ”fjantigt” .. så jag går ner och gör 10 snabba.

    I deff-period hade jag valt förljande produkter:
    Whey protein
    Xtend
    Glutamin
    Leucin (Lite extra efter träning)
    Kreatin / Kre-alkalyn
    Celsius (om man nu kan kalla det för kostillskott)

    Lycka till!

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.