Dalblads Creact ?

Home Forums Kosttillskott Dalblads Creact ?

  • This topic is empty.
Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author
    Posts
  • #65353
    #453936

    Är det nån som har erfarenheter av Dalblads Creact ? Jag är nyfiken men vill inte testa nåt som jag inte vet vad det ger,om det ger… ;)

    #453937

    Sjukt dyr.

    och sen verkar de inte ha läst igenom de referenser de ger vilket känns lite oseriöst

    #453938

    Dalblad är ett bra märke, kör på det!

    #453939

    Jag kör med Creact nu och tycker det är lika svårt som vanligt att avgöra om det är själva tillskottet eller om det ens inställning/kondition för stunden som gör att det går bra. Var likadant med Rage.

    Båda gör mig dålig i magen. Med Creacten kan jag undvika dålig mage om jag låter drinker stå ett tag, inte har ätit nåt på minst 3 timmar och inte druckit nåt kaffe på hela dagen innan passet.

    Annars är Creacten dyr, hade aldrig köpt den om jag inte fått den billigt.

    #453940
    falloutboy wrote:
    Jag kör med Creact nu och tycker det är lika svårt som vanligt att avgöra om det är själva tillskottet eller om det ens inställning/kondition för stunden som gör att det går bra. Var likadant med Rage.

    Båda gör mig dålig i magen. Med Creacten kan jag undvika dålig mage om jag låter drinker stå ett tag, inte har ätit nåt på minst 3 timmar och inte druckit nåt kaffe på hela dagen innan passet.

    Annars är Creacten dyr, hade aldrig köpt den om jag inte fått den billigt.

    Ibland så känner jag att alla sådana här pre-workout tillskotten är ren bluff,det handlar om hur väl man käkat,sovit,vilat musklerna och hur taggat man är innan träning.Jag kör dock fortfarande med kreatinpyruvat före träning,men ibland skiter jag i det för att testa och tycker att det flyter på lika bra,men eftersom jag tränar så hårt,så känner jag att jag vill maximera resultatet av träningen,därför vill jag inte köra utan kr-pyru,gainer efter träningen,proteinet :| inblandat i morgon gröten och :) omega-3. Känner f-n ingen skillnad och vete sjutton om allt det här har nån effekt på muskletillväxten. :D

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.