dålig i magen av rage?

Home Forums Kosttillskott dålig i magen av rage?

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 17 total)
  • Author
    Posts
  • #676587

    en kompis har just köpt en burk rage och provat. han blev jättedålig i magen!
    är det vanligt? tappade just lusten att köpa den….

    #77901
    #676588

    Det är vanligt att man får det av produkter som inehåller beta alanin och koffein.

    #676589

    jag kör rage nu och ja! jag har blivit värre i magen :P men det kan man leva med.. Grym produkt..

    #676590

    hur ser din dosering ut utav rage? kör du mer änn rekomenderat ”25g”? Kör själv med det och inte upplevt ngt med magen och jag kör 50g per träningspass. Men de är ju från person till person…

    #676591
    NicoRacing wrote:
    hur ser din dosering ut utav rage? kör du mer änn rekomenderat ”25g”? Kör själv med det och inte upplevt ngt med magen och jag kör 50g per träningspass. Men de är ju från person till person…

    Jag kör med 25 gram, men det räcker rätt bra för mig, med tanke på vikt, längd och ålder..
    Jag blir svullen i magen av rage.. Men som du sa. Det är nog lite ifrån person till person.

    #676592

    Jag är jätte nöjd med Rage, inte alls kass i magen.

    #676593

    25gram är väl rek.dosen!

    man bör nog hålla sig runt det om man är känslig

    #676594

    Tänk på att minst ta 3dl vatten till 25g Rage. Jag tog 50g till 2dl vatten under utvärderingen och det vart inte kul för magen:D

    #676595

    Jag får samma problem med Gasparis SuperDump, allt över rek dos får min mage att spy i sig själv.

    #676596

    Det finns ett samband mellan att få ont i magen av MCT & för mycket Candida svamp i magen. MCT dödar svampen so really its all good…prova att köra ett tag så brukar det gå över + att Candidan minskar!!

    ZONE

    #676597
    zonecapone wrote:
    Det finns ett samband mellan att få ont i magen av MCT & för mycket Candida svamp i magen. MCT dödar svampen so really its all good…prova att köra ett tag så brukar det gå över + att Candidan minskar!!

    ZONE

    Kroppen vänjer sig vid MCT. Om man får problem så börjar man på en låg dos och trappar upp. Fast jag tror knappast att MCT är orsaken till magproblem när det gäller Rage för en dos ger 3,3gr.

    Många uthållighetsidrottare som vi säljer MCT till äter runt 100g/dag

    MCT-för en vackrare insida:D

    #676598
    Fairing wrote:
    Kroppen vänjer sig vid MCT. Om man får problem så börjar man på en låg dos och trappar upp. Fast jag tror knappast att MCT är orsaken till magproblem när det gäller Rage för en dos ger 3,3gr.

    Många uthållighetsidrottare som vi säljer MCT till äter runt 100g/dag

    MCT-för en vackrare insida:D

    Fel av mig 2,5g mct per servering

    #676599

    varför är mct tillsatt i rage? vilken nytta gör det?

    #676600
    tigr wrote:
    varför är mct tillsatt i rage? vilken nytta gör det?

    Bär aromer bl.a.

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 17 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.