Den mest prisvärda prestationshöjaren?

Home Forums Kosttillskott Den mest prisvärda prestationshöjaren?

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 74 total)
  • Author
    Posts
  • #700866

    Har tänkt att inhandla mig en prestationshöjare och efter att ha läst lite i forumet har jag hittat tre som är intressanta, nämligen Gakick FX + Brutal FX, Viper-X och Rage :).
    Ett av kraven jag har är att prestationshöjaren inte ska innehålla GPA, och vad jag kan se så innehåller ingen av de ovanämnda produkterna GPA?

    Som jag har förstått det så är Gakick FX + Brutal FX och Viper-X bland en av de mest effektiva pestationshöjarna som finns idag medan Rage är lite svagare men ändå bland en av de bättre på marknaden. Rage har dock ett betydligt lägre pris jämfört med sina vassare konkurenter.
    Så min fråga till er som har testat dessa produkter är om skillnaden är så stor att det är värt att lägga ut de extra slantarna som (Gakick FX + Brutal FX) och Viper-X kostar jämfört med Rage?

    Rage(900g) – 339kr – 36portioner -> 9,41kr/portion

    Viper-X(828g) – 279kr – 20portioner -> 13,95kr/portion

    Brutal(908g) + Gakick(100g) Stack (FX) – 398kr – (1portion = 6g Gakick + 25g Brutal) ->17portioner Gakick + 36portioner Brutal. Så för att kunna utnyttja all Brutal FX måste man alltså köpa en till påse Gakick(100g) FX för 149kr, då får man totalt 34portioner Gakick(men för enkelhetens skull säger vi att det blir 36portioner). Så det totala priset för en komplett stack blir alltså 547kr(398+149) -> 15,19kr/portion

    Det skulle även vara kul om någon som både har testat FX stacken och Viper-X kunde göra en liten jämförelse mellan de båda produkterna :pop:.

    #78812
    #700867

    Jag har testat alla tre.:D

    1. Viper X
    2. Brutal FX- med eller utan Gakick
    3. Rage

    Om pengarna får styra så rekomenderar jag tveklöst Brutal FX- utan Gakick. Den e riktigt, riktigt bra, och prisvärd.
    Men om man bortser från ekonomin så e ändå, enligt mig, Viper X bäst.

    Mvh:up:

    #700868

    jag lägger gärna ut lite xtra och får Viper x med både ALC och rosenrot.( och kre alkalyn för de som gillar det)

    Rage är en bra produkt. tyckte inte om smaken efter ett tag..

    #700869
    Pepz wrote:
    Rage är en bra produkt. tyckte inte om smaken efter ett tag..

    Den finns i 3 smaker, Sweet Cherry, Orange, Sweet Peach. Vet att det kommer att släppas en omgjord sweet cherry smak, eller om det redan gjorts.
    Så har du tröttnat så finns det andra smakar att testa

    #700870
    Andreaz Engström wrote:
    Den finns i 3 smaker, Sweet Cherry, Orange, Sweet Peach. Vet att det kommer att släppas en omgjord sweet cherry smak, eller om det redan gjorts.
    Så har du tröttnat så finns det andra smakar att testa

    Är de bättre då? inte lika sura som den första var?
    är inte ett stort fan av stora doser av vitamin C innan träning, annars är innehållet bra.

    #700871
    Pepz wrote:
    Är de bättre då? inte lika sura som den första var?
    är inte ett stort fan av stora doser av vitamin C innan träning, annars är innehållet bra.

    Jag har inte provat den nya smaken, den gamla tycker jag också var väldigt söt. Jag är väldigt förtjust i Peach smaken, väldigt mild. Helt klart värd att testa. Orange smakar som mild apelsinjuice.

    Men testa peach, helt klart lättdrucken.

    #700872
    Jonte_89 wrote:
    Har tänkt att inhandla mig en prestationshöjare och efter att ha läst lite i forumet har jag hittat tre som är intressanta, nämligen Gakick FX + Brutal FX, Viper-X och Rage :).
    Ett av kraven jag har är att prestationshöjaren inte ska innehålla GPA, och vad jag kan se så innehåller ingen av de ovanämnda produkterna GPA?

    Som jag har förstått det så är Gakick FX + Brutal FX och Viper-X bland en av de mest effektiva pestationshöjarna som finns idag medan Rage är lite svagare men ändå bland en av de bättre på marknaden. Rage har dock ett betydligt lägre pris jämfört med sina vassare konkurenter.
    Så min fråga till er som har testat dessa produkter är om skillnaden är så stor att det är värt att lägga ut de extra slantarna som (Gakick FX + Brutal FX) och Viper-X kostar jämfört med Rage?

    Rage(900g) – 339kr – 36portioner -> 9,41kr/portion

    Viper-X(828g) – 279kr – 20portioner -> 13,95kr/portion

    Brutal(908g) + Gakick(100g) Stack (FX) – 398kr – (1portion = 6g Gakick + 25g Brutal) ->17portioner Gakick + 36portioner Brutal. Så för att kunna utnyttja all Brutal FX måste man alltså köpa en till påse Gakick(100g) FX för 149kr, då får man totalt 34portioner Gakick(men för enkelhetens skull säger vi att det blir 36portioner). Så det totala priset för en komplett stack blir alltså 547kr(398+149) -> 15,19kr/portion

    Det skulle även vara kul om någon som både har testat FX stacken och Viper-X kunde göra en liten jämförelse mellan de båda produkterna :pop:.

    Om du inte testat Brutal Fx ännu så börja med enbart den = 7,75 kr/ portion.

    #700873

    3-4g Arginin + koffein/kaffe!

    Min favorit combo; Arginin + Hydroxycut Hardcore.
    Nu är inte HH billig, men tag 2-3 kapslar före träning så räcker en burk till 40-60 träningspass.

    Får precis det jag vill ha av den comben; Pump, Gnista, Fokus, Energi och dalar inte av HH.

    #700874
    Jonas Lundberg wrote:
    3-4g Arginin + koffein/kaffe!

    Min favorit combo; Arginin + Hydroxycut Hardcore.
    Nu är inte HH billig, men tag 2-3 kapslar före träning så räcker en burk till 40-60 träningspass.

    Får precis det jag vill ha av den comben; Pump, Gnista, Fokus, Energi och dalar inte av HH.

    Jag har hört att många pissat blod pga liten överdos när det gäller hydroxycut!?:|
    Men jag har provat några kapslar och tyckte den funkade jätte bra.

    #700875

    AAKG, citrulline, gakick, kreatin mono+en tesked bikarbonat 40min före träning har jag iaf get mig bra mycket bättre styrka, tryck och pump än tex rage. Enda som saknas är väl lite pigghet och stickningar, men det klarar jag mig utan.

    #700876

    V 12 från bigboss!!!! överlägset bäst av dem jag provat:
    Rage, trück, kreatin,l-glutamin,halo, booster, no-explode,nitrix, celltech

    #700877

    100g axa havregryn, 100g vitargo, 100g sirap honung glukos, 40g vassle och 100g russin blandat till en härlig gröt med lite vatten. Intages ca 90min innan träning för ett sjukt tryck.
    Slår vilken ”prestationshöjare” som helst med hästlängder:up:

    #700878
    Tobbe K wrote:
    100g axa havregryn, 100g vitargo, 100g sirap honung glukos, 40g vassle och 100g russin blandat till en härlig gröt med lite vatten. Intages ca 90min innan träning för ett sjukt tryck.
    Slår vilken ”prestationshöjare” som helst med hästlängder:up:

    Du glömde 100g hat :emo-thumb

    #700879

    Den bästa prestatoonshöjare och bästa träningspolare jag haft är en mp3 fylld med tung musik.

    Annars är Sctec Hot Blood mkt prsvärd!

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 74 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.