Det ultimata ”bulk-paketet”!

Home Forums Kosttillskott Det ultimata ”bulk-paketet”!

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 16 total)
  • Author
    Posts
  • #71427
    #561903

    Tjenixen alla gymmare 8)

    Sommarn ligger och nosar på oss, och för de flesta är sommarn och våren lika med deff. Resultaten blir trevliga om man har muskler att visa upp, men för att kunna visa upp måste man ha bulkat upp hösten innan!
    Min fråga är denna: Vilka är de perfekta tillskotten att använda för den ultimata gainen?

    Kom med era egna favorit-combos! Kommer bli intressant att läsa! :emo-thumb

    #561905

    varför gainer när du kan köra vitt bröd (form franska) med honung? nam nam nam!!!! :)

    #561906

    Proteindrink och äpplepaj är en favorit

    #561908

    Mat, mat & mat. Knarka kosttillskott under bulk ser jag ingen anledning till.
    Fast jag har iofs aldrig förstått hela kosttillskotthysterin heller. 😮

    #561910

    Vill du seriöst bulka så finns det INGET som fungerar bättre än en jävla massa keso och tonvis med bananer :emo-thumb kvalitativ ökning!

    #561912

    Mitt råd är enkelt: En välbalanserad kost med sjukt stora portioner! :emo-thumb

    #561914
    Clarence_S wrote:
    Vill du seriöst bulka så finns det INGET som fungerar bättre än en jävla massa keso och tonvis med bananer :emo-thumb kvalitativ ökning!

    Det blir väl ändå rätt dyrt att köpa en massa keso och bananer? Missförstå mig inte, båda ovanstående är utmärkta källor för protein och kolhydrater, men keso ligger på cirka 45 spänn kilot och bananer på 30-40kr/kg. 1kg prottepulver t.ex. ligger visserligen över hundringen men du drygar ju ut det med mjölk som är en utmärkt kolhydrats- och proteinkälla den med! Dessutom räcker det mycket längre. Lite mer ekonomiskt tycker jag :)

    #561916

    Adam jag säger

    Omelett på 6 ägg med ost och skinka till frukost
    Lunchbuffé på Mongoliska till lunch
    En fet sallad med extra kyckling på Vivaldi som middag
    Sen morsans hemlagade mat på kvällen
    Världens godaste bulk:)

    #561918

    Röd ekologisk mjölk! 1liter 600kcal 9spänn

    #561920

    Jag måste säga ris och havregryn! 200g ris tsm med något proteinrikt, kött kanske? Innan träning, mumma för kroppen :)

    #561922
    Heyadamo wrote:
    Det blir väl ändå rätt dyrt att köpa en massa keso och bananer? Missförstå mig inte, båda ovanstående är utmärkta källor för protein och kolhydrater, men keso ligger på cirka 45 spänn kilot och bananer på 30-40kr/kg. 1kg prottepulver t.ex. ligger visserligen över hundringen men du drygar ju ut det med mjölk som är en utmärkt kolhydrats- och proteinkälla den med! Dessutom räcker det mycket längre. Lite mer ekonomiskt tycker jag :)

    Jo, men tycker personligen att det blir bra mycket roligare att byta ut en del pulver mot mat när man ska upp i vikt :p och eftersom att jag verkligen fick grymma viktökningar med detta som mellanmål en sommar, kände jag att det var något jag kunde rekommendera :)

    #561924
    Clarence_S wrote:
    Jo, men tycker personligen att det blir bra mycket roligare att byta ut en del pulver mot mat när man ska upp i vikt :p och eftersom att jag verkligen fick grymma viktökningar med detta som mellanmål en sommar, kände jag att det var något jag kunde rekommendera :)

    Självklart :) Tråden är ju till för bulk-historier och tips hehe :emo-thumb Ska nog ta och pröva det du säger som mellanmål mer än tidigare! Allt handlar ju om att prioritera det som är viktigt med ekonomin. Och allt runt träning, är jävligt viktigt :emo-thumb

    #561927
    palmertz77 wrote:
    Adam jag säger

    Omelett på 6 ägg med ost och skinka till frukost
    Lunchbuffé på Mongoliska till lunch
    En fet sallad med extra kyckling på Vivaldi som middag
    Sen morsans hemlagade mat på kvällen
    Världens godaste bulk:)

    haha så jävla rätt! Gudomlig ökning right there! :pop::P

    #561929

    Macadamia nötter 100g/750 kcal gott…

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 16 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.