Dosering 7-keto

Home Forums Kosttillskott Dosering 7-keto

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 15 total)
  • Author
    Posts
  • #71431
    #561984

    Tänkte beställa Body Science 7-keto, Men jag har läst på forumet att vissa rekomenderar att ta 1g/dag för att få bra effekt, vilket innebär 10st kapslar om dagen.. detta kommer bli väldigt dyrt (100st kapslar/burk). behöver man ta denna mängd för att få ut den kortisoldämpande effekten?

    #561985

    Ingen?

    #561987
    totteman wrote:
    Tänkte beställa Body Science 7-keto, Men jag har läst på forumet att vissa rekomenderar att ta 1g/dag för att få bra effekt, vilket innebär 10st kapslar om dagen.. detta kommer bli väldigt dyrt (100st kapslar/burk). behöver man ta denna mängd för att få ut den kortisoldämpande effekten?

    Du får bra effekt vid 200mg per dag..

    Här är en en tråd med olika personer som använder 7-keto.
    [http://www.optimalbody.se/forum/showthread.php?t=2670]

    #561989
    totteman wrote:
    Tänkte beställa Body Science 7-keto, Men jag har läst på forumet att vissa rekomenderar att ta 1g/dag för att få bra effekt, vilket innebär 10st kapslar om dagen.. detta kommer bli väldigt dyrt (100st kapslar/burk). behöver man ta denna mängd för att få ut den kortisoldämpande effekten?

    Billigare och effektivare att köra 6-oxo (extreme). :up:

    #561991
    loverius wrote:
    Billigare och effektivare att köra 6-oxo (extreme). :up:

    6 oxo rekommenderas ju inte till tjejer dock kan man ju tillägga. Men TS är en kille eller?

    #561993

    nicket säger ju man :P

    #561995
    loverius wrote:
    nicket säger ju man :P

    Ja det såg jag nu.:happy:
    Föresten vet du om 6-oxo är bättre är Novedex xt på fettförbränning?

    #561997
    loverius wrote:
    Billigare och effektivare att köra 6-oxo (extreme). :up:

    varför effektivare?

    #561999

    6oxo är väll till för att öka testot? jag är ute efter nånting som sänker kolesterolet, pga att jag ofta är stressad osv.

    #562001
    totteman wrote:
    6oxo är väll till för att öka testot? jag är ute efter nånting som sänker kolesterolet, pga att jag ofta är stressad osv.

    7-keto + ALC är bra produkter om du vill återhämta dig från ett stressigt liv..

    #562003

    Kanon, lagt iväg en beställning på 7keto och alc nu, tack för svaret olle!

    #562005

    6-oxo gör både och, sänker kortisol och höjer testo. Ungefär som storebror elva-oxo, fast mildare då och lagligt.
    Perfekt att kombinera med ALC och c-vitamin.

    #562007
    fenyletylamin wrote:
    Ja det såg jag nu.:happy:
    Föresten vet du om 6-oxo är bättre är Novedex xt på fettförbränning?

    Jag har testat båda, föredrar 6-oxo vilken dag som helst.
    Jag upplever den som bättre, kan vara marginellt vid fettförbränning, men eftersom libidon ökar på 6-oxo till skillnad från libidodöd på Novedex-Xt så…:emo-thumb
    Jag blir mer energifull av 6-oxo, nu kör jag ju extreme, kan vara resveratrolet eller zma (gamla versionen) som fick upp humöret synergiskt med 6-oxo.

    #562009
    loverius wrote:
    Jag har testat båda, föredrar 6-oxo vilken dag som helst.
    Jag upplever den som bättre, kan vara marginellt vid fettförbränning, men eftersom libidon ökar på 6-oxo till skillnad från libidodöd på Novedex-Xt så…:emo-thumb
    Jag blir mer energifull av 6-oxo, nu kör jag ju extreme, kan vara resveratrolet eller zma (gamla versionen) som fick upp humöret synergiskt med 6-oxo.

    Det är ju brutalt mycket resveratrol i 6 oxo Extreme.

    Jag har aldrig sett någon produkt som ens är i närheten 1200mg 50% Resvatrol per servering.

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 15 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.