Driven Sports Craze

Home Forums Kosttillskott Driven Sports Craze

  • This topic is empty.
Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • Author
    Posts
  • #50443
    #121067

    Hej! några fler som har hunnit testa DS Craze? kan den jämföras med ex USP Jacked?

    /D

    #121068

    Som jag fattat det är Craze en ren stimprodukt, dvs bättre effekt på den fronten än Jack3d men utan ingredienser för pump och det där tjafset.

    #121069

    har du själv testat produkten? jag är annars väldigt nöjd med Jacked och ännu mer nöjd med 1mr från BPI tyvärr har skiten slutat produceras med geranamine eller va det heter

    #121070
    PB Don wrote:
    har du själv testat produkten? jag är annars väldigt nöjd med Jacked och ännu mer nöjd med 1mr från BPI tyvärr har skiten slutat produceras med geranamine eller va det heter

    Har den väll inte? Det finns två olika versioner av 1MR. ”The Original” är utan dmaa och den vanliga är fortfarande med dmaa. Det säljs fortfarande iaf.

    #121071

    Testat båda och vi säljer båda. Men måste erkänna att craze mer eller mindre våldtog jack3d =( det va sorgligt att se burk on burk action…

    #121072
    Johannes Eshak wrote:
    Testat båda och vi säljer båda. Men måste erkänna att craze mer eller mindre våldtog jack3d =( det va sorgligt att se burk on burk action…

    Hur ligger det till med drogtest, jag har för mig att den andra Johannes skrev att han hört om negativa tester?

    Någon på OB har ju köpt ett hemmakit för att testa blir intressant att se. Är sugen på att prova denna men vill först veta säkert att den inte kan ge något felaktigt utslag på tester.

    #121073

    Testade den för första gången idag. Galet bra, inget annat kommer ens i närheten utav denna pwo!

    #121074

    Frågan är hur länge den kommer vara laglig och hur hälsosamt det är att proppa i sig den i längden om den verkligen har såpass kraftig effekt som folk säger.

    #121075
    Albin wrote:
    Som jag fattat det är Craze en ren stimprodukt, dvs bättre effekt på den fronten än Jack3d men utan ingredienser för pump och det där tjafset.

    Craze innehåller L-citrullin men det är sannolikt en sekundär ingrediens som gör varken till eller ifrån i sammanhanget.

Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.