Dryck under träning!

Home Forums Kosttillskott Dryck under träning!

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 28 total)
  • Author
    Posts
  • #541804

    Ser många som dricker en dryck under träning i en vanligt shaker flaska, ngn som vet vad detta är ?

    #70499
    #541805

    Skämtar du?

    #541806

    #541807

    vatten?

    #541808

    Antagligen vatten precis som Victor sade.

    #541809

    Jag hoppas att alla ovanstående är ironiska och oseriösa. Förmodligen någon sliskig Xtend eller något.

    #541810

    Alldså jag menar såklart inte vatten, jag menar något i den stilen som Gustaf Lindberg skrev!

    #541811

    Men hur i hela vetet ska vi kunna veta vad du ser för drycker på gymmet du går till?

    #541812

    så långt tänkte jag inte

    #541813

    Vilken färg har drycken?

    #541814
    Gustaf Lindberg wrote:
    Jag hoppas att alla ovanstående är ironiska och oseriösa. Förmodligen någon sliskig Xtend eller något.

    Nej varken eller. Jag fattar bara inte hur man kan fråga det. Givetvis har majoriteten vatten och om så inte är fallet, hur ska då NÅGON kunna svara på det?

    Det kan vara saft, det kan vara druvsocker, det kan vara FUN Light, det kan vara en EAA-drink, det kan vara proteindrink, det kan vara gainer ja det kan vara det mesta.

    Det är ju inte som att alla vi som styrketränar plötsligt börjar konsumera samma magiska trolldryck och går och sippar på under passen. En hemlig brygd som ingen utanför gymvärlden känner till.;)

    #541815

    Har sett olika, men tror jag sett flest med röd färg.

    #541816

    Jaja, jag får väl förklara mig lite bättre nästa gång!

    #541817

    Xtend – vattenmelon är en ganska populär dryck många använder innan eller de första minuterna på passet, den är rödfärgad. Men självklart är det svårt att säga exakt vad det kan vara som du säkert förstår då det finns hur många typer utav PWO & EAA drinkar som helst. Fråga nästa gång du ser personen på gymet så kanske han eller hon kan svara vad det är för dryck och även vad den gör. Kör hårt!

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 28 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.