Eaa , kroppsreaktion?

Home Forums Kosttillskott Eaa , kroppsreaktion?

  • This topic is empty.
Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
  • Author
    Posts
  • #70956
    #549712

    Som rubriken , kan man få en konstig reaktion första gången man tar eaa ? jag blev snurrig och lite illamående, det smakade skit också.. några tips på hur man kan blanda så det blir gott ?

    tack för svar! Peace

    #549713
    Flessa wrote:
    Är det någon stimulant produkt i din Eaa drink? såsom höga mängder koffein etc? isåfall kan det ha vart det du reagerade på, annars kan det vara rent av så enkelt att du tycker smaken var så skitig att du blkev snurrig.

    Jo , smaken var verkligen inte god , den smakade salt nästan, inga tips på att få den bättre?

    #549714

    Då ska du testa Esa pro Grape. Kan nästan garantera att den e vidrigare. Men blanda ut med fun light.

    #549715
    mr green1 wrote:
    Då ska du testa Esa pro Grape. Kan nästan garantera att den e vidrigare. Men blanda ut med fun light.

    Haha okej, tack för svar grabbar!:up:

    #549716

    jag har blandat min EAA med både funlight/vatten samt endast apelsinjuice.
    Smaken försvinner typ helt.

    #549717

    Prova Bodyscience Eaa- X, den smakar Danskt citronlakrits typ! Jag dricker den helt utan problem och kan faktiskt vissa dagar tycka att den smakar riktigt uppfriskande och gott!

    #549718
    Wathier wrote:
    Prova Bodyscience Eaa- X, den smakar Danskt citronlakrits typ! Jag dricker den helt utan problem och kan faktiskt vissa dagar tycka att den smakar riktigt uppfriskande och gott!

    Jag skulle rekommendera dig att också testa EAA-XX Apple/Pear och EAA-XX vattenmelon de är helt otroligt goda i smaken för att vara EAA produkter.

    #549719

    testat vanliga EAA’n och den får en ju att vakna till. Så satans vidrig varje dag, ha ha! Tur att man har X-Tend vid träning :)

    #549720
    Flessa wrote:
    SOm nedanstående nämner så använd typo fun light eller något om den är så vidrig.

    Åter igen; är det någon stimulansprodukt, eller bara EAA?

    Det är Body Science EAA Från mm-sports

    #549721
    Flessa wrote:
    Alltså inget annat än Essentiella Aminosyror, t. ex koffein?

    I EAA är det inte koffein, i EAA-XXX är det däremot koffein. Läs på hemsidan.

Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.