Era erfarenheter kring Oxy elite pro?

Home Forums Kosttillskott Era erfarenheter kring Oxy elite pro?

  • This topic is empty.
Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author
    Posts
  • #52218
    #127650

    Nån som testat denna? Börjar min deff idag och tänkte ev beställa denna produkt för att ha i slutfasen för att plocka det sista när det börjar gå trögare. Jag vet till fullo att det är kosten samt motionen som är a och o i första hand så det är jag fullt medveten om och vet hur jag ska lägga upp det. Så detta är bara en exta krydda när det börjar gå segt.

    Vill bara höra lite kring den då man har läst mkt gott om den på amerikanska forum.

    #127651

    Har provat en burk och måste säga att det känns när man tar det. Lite av amfetamin känsla:| om den bränner nått extra låter jag dock vara osagt…

    #127652
    Lellen wrote:
    Nån som testat denna? Börjar min deff idag och tänkte ev beställa denna produkt för att ha i slutfasen för att plocka det sista när det börjar gå trögare. Jag vet till fullo att det är kosten samt motionen som är a och o i första hand så det är jag fullt medveten om och vet hur jag ska lägga upp det. Så detta är bara en exta krydda när det börjar gå segt.

    Vill bara höra lite kring den då man har läst mkt gott om den på amerikanska forum.

    Beställde du Oxy Elite Pro ? Hur funkade den?

    #127653

    Vad jag hört så ska den vara en väldigt bra… när det kommer till lagligt.

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.