Estrodex!?

Home Forums Kosttillskott Estrodex!?

  • This topic is empty.
Viewing 13 posts - 1 through 13 (of 13 total)
  • Author
    Posts
  • #70796
    #547425

    Någon som vet något om detta tillskott står ju att de ska höja testosteron nivån och sänka östrogen nivån, någon som fått något resultat? sen undrar jag om det gör något att ta denna medans man fortfarande växer kan de påverka växten på något sätt för rena hormoner kan man ju stanna i växten av ? tacksam för svar :) [img=http://www.tanutrition.com/SAN/Estrodex-S.jpg]

    #547426
    Pontus Andrén wrote:
    Någon som vet något om detta tillskott står ju att de ska höja testosteron nivån och sänka östrogen nivån, någon som fått något resultat? sen undrar jag om det gör något att ta denna medans man fortfarande växer kan de påverka växten på något sätt för rena hormoner kan man ju stanna i växten av ? tacksam för svar :) [img=http://www.tanutrition.com/SAN/Estrodex-S.jpg]

    Hej Pontus!

    Denna produkt kommer inte att ge dig några resultat.
    1, Du är för ung för att ta den, det är inte lämpligt.
    2, Den kommer inte ge dig den effekten du önskar.

    Så länge man växer skall man inte ta naturliga eller kemiska ämnen som påverkar ens hormon nivåer.

    #547427

    Hur pass mycket sänker den östrogenet, mycket eller knappt märkbart?

    #547428
    Olle Sparringsjö wrote:
    Hej Pontus!

    Denna produkt kommer inte att ge dig några resultat.
    1, Du är för ung för att ta den, det är inte lämpligt.
    2, Den kommer inte ge dig den effekten du önskar.

    Så länge man växer skall man inte ta naturliga eller kemiska ämnen som påverkar ens hormon nivåer.

    Bra talat.

    Pontus, vill du ta kosttillskott, håll dig till kreatin, multivitamin, omega-3, protein och kanske en gainer. Sköt kost och sömn, rök ej, drick ej för mycket alkohol och träna hårt.
    Hälsn.

    #547429

    mm blir nog att vänta med denna någon som har bevis på att det inte är bra när man växer inte
    för att jag är emot dig Olle Sparringsjö men skulle kännas bättre att läsa det från någon sida.

    #547430

    mm men accepterar svaret, är det viktigt att formulera korrekt med punkter osv?… jag ska iallafall vänta med denna eller inte köpa den alls.
    tack för svar från alla :)

    #547431
    malawiglenn wrote:
    ja det är mycket viktigt att skriva med punker och saker så att man förstår vad du skriver och menar jag kan inte sitta och chansa och så skulle du vilja läsa något där det inte är punkter komman och saker man lär sig ju skriva med sånt i skolan av en anledning du kan nog överlag glömma allt som inte är mat och träning de första åren du tränar ska du se grabben så blir det bra sen tillslut du vill väl förlita dig på din kropp inte piller och pulver

    det.var.inte.alls.jobbigt.att.läsa.vad.du.hade.skrivit. :D

    #547432
    gotte wrote:
    det.var.inte.alls.jobbigt.att.läsa.vad.du.hade.skrivit. :d

    ,+.1.

    #547433
    Pontus Andrén wrote:
    mm blir nog att vänta med denna, någon som har bevis på att det inte är bra när man växer? inte
    för att jag är emot dig Olle Sparringsjö men skulle kännas bättre att läsa det från någon sida.

    så kan vi släppa det nu? och förresten malawiglenn jävlades du eller glömde du helt av det du precis skrev till mig ?^^

    #547434
    malawiglenn wrote:
    huh? vad?

    Du skrev precis en halv roman utan varken en punkt eller kommatecken. En ruskigt svårläst text där det var lätt att komma av sig.

    Quote:
    ja det är mycket viktigt att skriva med punker och saker så att man förstår vad du skriver och menar jag kan inte sitta och chansa och så skulle du vilja läsa något där det inte är punkter komman och saker man lär sig ju skriva med sånt i skolan av en anledning du kan nog överlag glömma allt som inte är mat och träning de första åren du tränar ska du se grabben så blir det bra sen tillslut du vill väl förlita dig på din kropp inte piller och pulver

    :yikes:

    Men nog med OT….. Jag har tyvärr ingen sida du kan läsa ifrån men alla ämnen som påverkar kroppens egna hormoner under tillväxtåren bör man undvika!

    #547435

    mm ok tack Tommy ska vänta med alla sorters piller :|. blir vanligt protein pulver som jag haft länge kanske möjligtvis
    blir kreatin som nästa tillskott. Haha malawiglenn ganska kul att du gjorde felet själv jaja vi släpper detta med stavning.:D

    #547436

    mm ok du skrev ”huh? vad?” så hur skulle vi kunna veta att det var ironiskt…
    orkar iaf inte fortsätta med denna tråden blev ju bara en massa skit, om du bara ville
    rätta andra så kan du hålla dig utanför.

Viewing 13 posts - 1 through 13 (of 13 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.