Fairings Leucin!?

Home Forums Kosttillskott Fairings Leucin!?

  • This topic is empty.
Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • Author
    Posts
  • #74028
    #586565

    Har kört på ”Fairing” Leucin i en vecka nu och idag trodde jag det var slutet på mitt liv när jag kollade i toan åå det var alldeles RÖTT! Ojj tänkte jag blödande magsår!? Eller beror det på den röda ”skalet på tabletten” har märkt att den färgar av sig rätt friskt när man sugit på den, men att ge hela ens avföring denna kulör var lite creepy! Någon annan som märkt nåt?

    #586566
    NPNG wrote:
    Har kört på ”Fairing” Leucin i en vecka nu och idag trodde jag det var slutet på mitt liv när jag kollade i toan åå det var alldeles RÖTT! Ojj tänkte jag blödande magsår!? Eller beror det på den röda ”skalet på tabletten” har märkt att den färgar av sig rätt friskt när man sugit på den, men att ge hela ens avföring denna kulör var lite creepy! Någon annan som märkt nåt?

    Det är troligen kapslarna.

    Om det är blod så ska du definitivt kolla upp det eftersom det kan vara tecken på tumör.

    #586567

    varför kör du fairings leucin? Finns mycket billigare ca 50-70% räknat per gram, på andra svenska websiter. Dock ej kapslat utan bulk…

    #586568
    loverius wrote:
    varför kör du fairings leucin? Finns mycket billigare ca 50-70% räknat per gram, på andra svenska websiter. Dock ej kapslat utan bulk…

    Fick den på köpet när jag köpte Rage..

    #586569

    Det är nog en fråga för Lasse på Fairing.
    Men det måste ju vara kapseln.
    Eller att du ätit något annat.

    #586570
    Olle S wrote:
    Det är nog en fråga för Lasse på Fairing.
    Men det måste ju vara kapseln.
    Eller att du ätit något annat.

    Jag har dock inte råkat ut för något liknande och inte hört talas om det heller.

    Håll upp med Leucin ett par dagar. försvinner inte ”rödfärgen” så kontakta Läkare ifall det är blod.

    #586571

    Tog mig en riktig funderare.. Dagen då detta hände hade jag bara stoppat i mig Rage (rosa) 2 portioner whey jordgubb (rosa) leucin (röda) starbar blåbär (Röd/blå) + lunch nån timme senare, oddsen för att ha en normal färg på avföringen är ju inte så stora när jag tänker efter, men det var rätt creepy när man väl satt där!

    #586572
    NPNG wrote:
    Tog mig en riktig funderare.. Dagen då detta hände hade jag bara stoppat i mig Rage (rosa) 2 portioner whey jordgubb (rosa) leucin (röda) starbar blåbär (Röd/blå) + lunch nån timme senare, oddsen för att ha en normal färg på avföringen är ju inte så stora när jag tänker efter, men det var rätt creepy när man väl satt där!

    Förstår det!
    Annars kan det bara ha varit något blodkärl som gått sönder. Jag har läst att om det bara händer en gång och inte ”upprepas” så är det absolut ingen fara utan det är sånt som kan hända. Så om det inte blir så gångerna efter när du går på toa ska det inte vara någon fara. :emo-thumb

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.