fettförbrännare, vilka’?

Home Forums Kosttillskott fettförbrännare, vilka’?

  • This topic is empty.
Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • Author
    Posts
  • #106617
    #1083100

    [http://exempel.se text

    Halloj!
    ”Är en tjej på 19 år som håller på att deffa, behöver dock sista punschen för att få bort det sista underhudsfettet! Några bra tips på vilka som är bäst? Tål hög koffeinhalt osv :up:

    Rabbla så många ni kan som är BRA!

    #1083233

    Vad jag har lärt mig under alla dess år är att det inte finns mirakelpiller för att gå ner i vikt. Inte såna som man köper i butiken i alla fall. Det kan hjälpa till lite på sin höjd. Hård träning och rätt kost är den största delen utav ens resultat. Man kan givetvis ta ”fettförbrännare” men med tanke på hur lite dom gör så är ju frågan om det är värt pengarna.

    Är du 19 år så borde din ämnesomsättning vara bra och du borde inte ha problem att gå ner om du bara tränar ordentligt och äter nyttigt.

    Lycka till!

    #1083246

    Koffein is the shit. Främst för att det håller dig igång så du kan röra mer på dig och bränna mer. Att kosten är 99,9% avgörande är nog ingen direkt kioskvältare kanske.

    Och är man för lat för att bränna fett så ska man nog ägna sig åt andra saker :)

    #1083308

    Jo jag instämmer med andra i tråden. Det hela handlar om att äta mindre och fler måltider, minska på kolhydraterna och äta mer protein. Samt utöva lågintensiv träning som t.ex. att gå morgonpromenader eller att simma kan du nå snabba resultat. Sen går det ju lägga till en fettförbrännare men med tanke på din ålder så skulle jag nog avråda dig. Om du mot förmodan vill ha en så kika in på MaxiElit och deras Excalibur Fatburn Magic.

    #1083342
    Tommy Ivarsson wrote:
    Koffein is the shit. Främst för att det håller dig igång så du kan röra mer på dig och bränna mer. Att kosten är 99,9% avgörande är nog ingen direkt kioskvältare kanske.

    Och är man för lat för att bränna fett så ska man nog ägna sig åt andra saker :)

    Vilken typ av koffein skulle du rekommendera? Vanligt kaffe, eller tabletter, eller något annat special?

    #1083343

    Vanliga koffeintabletter fungerar rätt bra.

    #1083374
    Gurrablixt wrote:
    Vanliga koffeintabletter fungerar rätt bra.

    Tummen upp!
    Perfekt när du ligger på underskott, men se det inte som ett komplement och inte ersättning.

    #1083917

    Jag rekommenderar försöker [http://www.samedaysupplements.com/lipodrene-with-ephedra-by-hi-tech-pharmaceuticals-90-tabs.html Lipodrene ] eller hydroxyelite. Dessa är mycket starkare än bara koffein piller.

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.