Förslag?

Home Forums Kosttillskott Förslag?

  • This topic is empty.
Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
  • Author
    Posts
  • #66174
    #469224

    Jag använder nu Esa Pro å tycker de fungerar bra, funderade på att börja med Hmb och antingen Kreatin eller någon NO produkt kan någon ge mej bra förslag som fungerar för dej?

    Häls..

    #469225
    Dr No wrote:
    Jag använder nu Esa Pro å tycker de fungerar bra, funderade på att börja med Hmb och antingen Kreatin eller någon NO produkt kan någon ge mej bra förslag som fungerar för dej?

    Häls..

    Börja med kreatin…

    Sen när du provat det kan du testa lite mer exotiska pre workout produkter, och annat roligt.

    #469226

    Tack så mycket men vad föredrar du för kreatin har provar lite olika men funderar på vad skillnaden är på kreatin och pro work..

    Kreatin bindervätslka och gör att man orkar mera

    Prowork. gör att man blir mer träningssugen samt fokuserad så jag undrarvad skillnaden egentligen är förutom de jag nämt precis?

    #469227
    Dr No wrote:
    Tack så mycket men vad föredrar du för kreatin har provar lite olika men funderar på vad skillnaden är på kreatin och pro work..

    Kreatin bindervätslka och gör att man orkar mera

    Prowork. gör att man blir mer träningssugen samt fokuserad så jag undrarvad skillnaden egentligen är förutom de jag nämt precis?

    behöver du extra driv på gymmet? testa viper x
    men är kanske onödigt om det redan går bra för dig redan då räcker ett vanligt kreatinmonohydrat bra.

    preworkoutprodukter innehåller oftast pumpgivande ämnen och koffein samt kreatin.

    #469228

    Tack för svaret, ska köra på någon vanlig kreatin.

    Är det bra att kombinera Esa Pro samt Hmb?

    #469229
    Dr No wrote:
    Tack för svaret, ska köra på någon vanlig kreatin.

    Är det bra att kombinera Esa Pro samt Hmb?

    ja,
    men varför hmb?

    #469230

    Skulle ta de för att de motverkar muskelnedbrytningen efter träningen

    #469231
    Dr No wrote:
    Skulle ta de för att de motverkar muskelnedbrytningen efter träningen

    det gör ett proteinpulver och mat också

    #469232

    förslag på bra kreatin har provat lite olika, något du eller någon annan rekomenderar?

    #469233
    Dr No wrote:
    förslag på bra kreatin har provat lite olika, något du eller någon annan rekomenderar?

    alla kreatiner är ”bra”.
    Själv gillar jag dock kreatinpyruvate.

Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.