Fråga om pumptillskott (Ser gärna svar från tjejer)

Home Forums Kosttillskott Fråga om pumptillskott (Ser gärna svar från tjejer)

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 23 total)
  • Author
    Posts
  • #538796

    Vad äter ni för Pump, kväveoxid kosttillskott??

    #70458
    #538797
    Blobas wrote:
    Vad äter ni för Pump, kväveoxid kosttillskott??

    inte för att gå off din tråd,men vad spelar det för roll om det är tjej eller kille som går på det? samma effekt,tjejen samt tjejkompisarna kör superpump 2500 som även jag gillar skarp:up:

    #538798
    Henrik Lindh wrote:
    inte för att gå off din tråd,men vad spelar det för roll om det är tjej eller kille som går på det? samma effekt,tjejen samt tjejkompisarna kör superpump 2500 som även jag gillar skarp:up:

    Är säker inge skillnad men nu vill jag veta vad tjejerna här inne äter bara:emo-thumb

    #538799

    Är det denna du menar??

    Gaspari SuperPump 250

    #538800
    malawiglenn wrote:
    det är ju en sån sjukt bra titel på tråden med.. man DÖÖR ju

    men snälla killar… nu vill jag inte ha svar från er män utan av oss kvinnor:)

    Förstör inte tråden nu!

    #538801

    Jag känner mig diskriminerad, att p.g.a kön inte få skriva i en tråd, är väldigt nedvärderande, och kränkande.

    #538802
    malawiglenn wrote:
    du förstörde den redan med den totalt informativa titeln på tråden … :

    Inge som helst fel på min titel.. den är ren och skär rak på sak..
    Tjejer se hit betyder inge annat än jag jag vill att tjejer skall se till tråden och svara på min fråga!

    Om du håller på att dö av denna rubriken får jag gratulera dig till att jag har förgyllt din dag på ett mkt lätt sätt. Kanske dags att skaffa dig ett liv??

    Sedan om vissa känner sig diskriminerade här inne som killar av min tråd kan jag bara säga välkommen till klubben nu vet nu hur vi kvinnor har det dagligen här ute i världen!

    Vill ni prata mer om detta uppmanar jag er att starta en egen tråd om ämnet!


    Nu försöker jag igen… tjejer vilka pump preparat tar ni?? Vad tycker ni är för och nackdelarna med det just nu tar??

    #538803
    Blobas wrote:
    Inge som helst fel på min titel.. den är ren och skär rak på sak..
    Tjejer se hit betyder inge annat än jag jag vill att tjejer skall se till tråden och svara på min fråga!

    Om du håller på att dö av denna rubriken får jag gratulera dig till att jag har förgyllt din dag på ett mkt lätt sätt. Kanske dags att skaffa dig ett liv??

    Sedan om vissa känner sig diskriminerade här inne som killar av min tråd kan jag bara säga välkommen till klubben nu vet nu hur vi kvinnor har det dagligen här ute i världen!

    Vill ni prata mer om detta uppmanar jag er att starta en egen tråd om ämnet!


    Nu försöker jag igen… tjejer vilka pump preparat tar ni?? Vad tycker ni är för och nackdelarna med det just nu tar??

    Lugn och fin nu. Frågeställningen är legitim: Din trådtitel lämnar en del övrigt att önska eftersom den inte alls är informativ utan egentligen bara skriker ”kolla här!”.

    Varför man ska bemöda sig om att ens gå in i tråden och kika vad som står på går inte att uttyda av trådtiteln och det var därför folk reagerade, med all rätt.

    Enligt forumreglerna ska det gå att utläsa av trådtiteln vad tråden handlar om och det måste du väl hålla med om att man inte kan om någon bara skriver ”Tjejer se hit”?

    Något att tänka på framöver.

    Jag har ändrat trådtiteln till något mer informativt så slutar vi tjöta om det här nu.:up:

    #538804

    Bra att du ändrade bra att det finns moderatiorer somändrar när era medlemmar kan skriva fel..

    Nu gnuggar jag händerna efter tjejer som svara och har lagt till 1 st medlem till min ignore lista inga namn näms:whistle:

    Följade frågor skulel jag vilja ha svar på av er tjejer jag håller nämnligen på att göra en liten undersökning här!

    Vad för preparat tar ni?

    Hur tycker ni det funkar för er?
    För och nackdelar??

    Hur lång tid tog det innan ni upplevde resultat?

    Och vilka resultat fick ni efter 1 månad?

    #538805

    Jag tycket att Body science Vip-X funkar kanon bra (nu är inte jag tjej) men min sambo är och hon tycket det funkar kanon :)

    #538806
    Blobas wrote:
    Inge som helst fel på min titel.. den är ren och skär rak på sak..
    Tjejer se hit betyder inge annat än jag jag vill att tjejer skall se till tråden och svara på min fråga!

    Om du håller på att dö av denna rubriken får jag gratulera dig till att jag har förgyllt din dag på ett mkt lätt sätt. Kanske dags att skaffa dig ett liv??

    Sedan om vissa känner sig diskriminerade här inne som killar av min tråd kan jag bara säga välkommen till klubben nu vet nu hur vi kvinnor har det dagligen här ute i världen!

    Vill ni prata mer om detta uppmanar jag er att starta en egen tråd om ämnet!


    Nu försöker jag igen… tjejer vilka pump preparat tar ni?? Vad tycker ni är för och nackdelarna med det just nu tar??

    Två fel blir väl ändå inte ett rätt?

    Mvh

    #538807

    Inte så många tjejer som skriver i denna tråd…..

    Kanske starta en poll med populära tillskott och se om tjejerna svarar då?

    #538808

    Har en tjejkompis som använder Star nutritions ”Creatin complete extreme” och gillar det skarpt:up:

    #538809

    Det är ju som sagt en jungel där ute när det gäller pumptillskott, men jag har precis köpt AAKG Extreme från Olimp efter att ha läst Anna-Maria Lacatus blogg.
    Hon har ett inlägg på sin blogg om vilka kosttillskott hon använder.
    Ska tilläggas att hon samarbetar med just Olimp…

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 23 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.