Frågor angående Kreatine monhydrat samt KP 3

Home Forums Kosttillskott Frågor angående Kreatine monhydrat samt KP 3

  • This topic is empty.
Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author
    Posts
  • #66000
    #465751

    Tjena! Tänkte höra mig för lite gran här hos er! Är det någon här som kör eller har kört med KP3? Hur upplever ni att de fungerar o vad tycker ni om det ?

    Jag har precis börjat använda det denna veckan o ja tycker de fungerar grymt bra.

    Har även ett par frågor ja skulle vilja ha besvarade, Finns det någon form av fara att använda KP3 och hur länge rekomenderas en kur att användas? Jag använder mig även av kreatin monhydrat från star nutrition samt Whey-80 proteinpulver. Finns det någon fara att även där äta dom här tre kost tillskotten samtidigt? ( under en o samma dag ) Jag tar kreatinet på morgonen, KP 3 ca 40 min före träningen och avslutar träningen med Whey-80. Tacksam för svar. / Rlundgren8)

    #465752

    Av vad jag kunde läsa snabbt på google, om det nu är esielts produkt du menar så tror jag det nog inte ska vara någon större fara.

    #465753

    okej okej! tack för alla svar, då vet jag att det inte är någon fara =)

    Så det är bättre o ta kreatinet efter träningen ihop med proteinet? Har förövrigt gått upp nästan 2.5 kg sen jag började med kreatin kuren, (2 veckor sedan)

    Har även en fråga till angående kost tillskott, har funderat på att börja ta star nutritions Night Pro på kvällarna innan ja lägger mig, Vad tror ni om det? har ni några erfarenheter av det? Det kommer alltså bli:
    Morgon: Stadig Frukost samt Whey-80 och ev kreatin?

    Innan träning: Mat ca 2 timmar innan träning samt KP 3 30-40min före.

    Efter träning: Whey-80 samt kreatin direkt efter, sedan hem och äta kvällsmat för att sedan avsluta kvällen med nightpro innan läggdags.

    Låter det som ett bra upplägg av mat samt kost tillskotten?

    MVH Robin

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.