frågor om TBooster och blodprov

Home Forums Kosttillskott frågor om TBooster och blodprov

  • This topic is empty.
Viewing 12 posts - 1 through 12 (of 12 total)
  • Author
    Posts
  • #52216
    #127636

    Har tänkt och testa en testobooster (BodyScience TestoBooster) och enligt BodyScience ska de vara lagligt, och den ska öka testo nivåerna med 98%. Men då till frågorna,

    1.Är det verkligen lagligt med testobooster då, om det nu skulle ge 98% mer? (vi antar att de gör det) ja menar då hade man ju kunna använda de ist för redig AAS ”iinte samma effekt men ni förstår” och inte åka dit

    2.Och om man nu skulle få ett test på gymmet, vad är det testet ”söker upp”? ser de att man har ökat testo eller ser de någon ökning av något visst ämne eller hur är det, för iom att preppet är lagligt så borde ämnena vara lagliga?. för alla folk har ju olika testo nivåer beroende pubertet och ålder mm, så de finns väll igentligen ingen svart/vit linje vilket testo värde som är normalt, och alla över ett vist värde skulle åka dit?

    någon som vet vad testen söker eller spårar upp?

    3. Om man nu skulle vilja göra en recension på en TestoBooster, och ta blodprov och se sina testo värden, skulle man inte kunna åka dit då om man får en 98%;ig ökning vid nästa blodprov?

    Och ja, jag tror inte man får en 98% ökning av testo nivåerna men en viss ökning tror ja man kan få så ni behöver inte säga att det är bs och slänga spydiga kommentarer som ”lägg pengarna på annat” då de lätt blir OT snack.Och ja ja ahr använt sök funktionen och googlat, men de frågorna ja försöker få svar på har ja inte hittat tyvärr.

    Tack på förhand Body :)

    #127637

    Det är en liten höjning i sammanhanget och kommer inte ge utslag för doping. 98% låter mycket men det är det inte i detta sammanhanget. Produkten innehåller inget olagligt och ger en ”naturlig” höjning. MMS kommer säkert in och bekräftar : )

    Tänk på att AAS ger väldigt mycket högre testo än de 98% vi pratar om här ;-)

    Edit, däremot har du som 17-åring ingen anledning att använda produkten, du har redan höga nivåer så använd pengarna på protein, kreatin osv.

    #127638

    Som gober påpekat är det inte olagligt med dessa produkter och ett test ger inte utslag för dopning pga en höjning av din kroppsegna produktion.

    Dock som gober återigen påpekade, en 17 åring kommer att få noll effekt av en testo booster. Det är produkter som är gjorda för oss som passerat 30 då din testo produktion redan ska vara i taket för vad din kropp kan producera.

    Varför dessa produkter fungerar (dom flesta har dock historiskt sett aldrig funkat, men nu för tiden så finns det några produkter som faktiskt gör det) är för att kroppen i takt med att vi blir äldre producerar mindre och mindre testosteron. Vilket inte bara får negativ effekt på träningen utan även livskvalitén med ökad fetma, minskad muskelmassa,trötthet, lägre sexlust mm.

    Så på så sätt får vi alla hoppas på att det till slut kommer en legal och riktigt, riktigt bra testobooster till ett bra pris.

    Men en 17 åring har verkligen inget behov av dessa produkter.

    #127639

    tack för svaren :D skulle bara vilja teasta 1 burk eller så och se om de är bs eller de ger vissa ökningar, den har faktist fått mycket bra recensioner.

    #127640

    Men jag har inte sett några recensioner av någon tonåring, jag skulle säga 25+ är lagom att testa även om det förmodligen är 30+ som ger bäst resultat för de flesta.

    Men visst kan du pröva om du tvunget vill, det är ju dina pengar. Och effekt kommer oftast efter ca 3 veckor, dvs en burk är inte mycket lönt bara för att testa.

    #127641

    lungt, pengar finns de gott om, jo 2 burkar hade ja tänkt

    #127642
    mgamhov wrote:
    lungt, pengar finns de gott om, jo 2 burkar hade ja tänkt

    Du har ju redan bestämt dig men två sista ord från mig.

    1. På bilden ser du ut att ha fått superfina resultat för din ålder, hade jag varit du hade jag kört på, du har många år kvar med hög testonivå och chans att bygga på rejält.

    2. Finns inga studier på hur vida en mindre höjning av naturligt testo (med hjälp av kosttillskott) påverkar en tonåring mig veterligen, förmodligen ofarligt men vem vet? Om inte annat kan du få mildare biverkningar som tex acne.

    Bara mina 5 cent. För oss som är lite äldre rekommenderar jag dock produkten starkt, speciellt på diet : )

    #127643

    Ingen risk för gynekomasti med en testobooster ?

    #127644
    forte wrote:
    Ingen risk för gynekomasti med en testobooster ?

    Det är nog ganska osannolikt om vi inte pratar om någon produkt från staterna som tex innehåller pro-hormoner. Men inte en med dessa ingredinser vi pratar om. Men har man anlag så kanske det föreligger en risk.

    Vet dock en person med anlag, gyno sedan tonåren som inte kännde av något vid användande utav BS testobooser.

    #127645

    Att riskera något med naturliga nivåer på topp verkar kort och gott rätt korkat.

    #127646

    Finns många tonåringar som ”kurat”(olagligt) och idag är mer eller mindre kända(och är i toppform), läste detta på flashback och då hade personen några referenser men kan inte hitta det..

    Jag säger INTE att du bör göra detta, men syftar bara på ovanstående kommentarer! :)

    ps
    Kan hända att du får ”överskott” av testo, men tror inte att det är så farligt(rätta mig om jag har fel) men då är det nog något med östrogenet bara, högandrogent kräver ju alltid en pct såklart så… e lite trött efter bröstpasset idag så hjärnan är lite på ”lågvarv” haha :)

Viewing 12 posts - 1 through 12 (of 12 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.