gainer med långsamma kolhydrate

Home Forums Kosttillskott gainer med långsamma kolhydrate

  • This topic is empty.
Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
  • Author
    Posts
  • #65435
    #454242

    Någon som vet någon bra gainer med långsamma kolhydrate som man kan ta som mellanmål eller kvällsmål ?

    #454243

    De flesta måltids ersättare har väll långsamma kolhydrater? T.ex. Meal-pro från star nutrition har långasama kolisar i sig :)

    #454244

    MaxGain UltraMRP, 1kg (EISELT)

    #454245
    Frdrik 84 wrote:
    Någon som vet någon bra gainer med långsamma kolhydrate som man kan ta som mellanmål eller kvällsmål ?

    Som HooKeN sa; Eiselt MaxGain Ultra MRP är nog den enda gainern med bra långsamma kolhydrater, perfekt som mellanmål. Kolhydrater från havre. Bra smak med.

    #454246

    Diet Fuel + havregryn!!! Alla dagar i veckan

    MaxGain är ingen Gainer, det är en måltidsersättare… :emo-thumb

    #454247

    Tim Nygren: Bara att köra havret med stavmixer eller liknande? Borde ju iofs funka med fiberhavregryn som redan e lite mixat

    #454248

    1 DL Diet fuel
    1 DL Whey
    1 DL Vitargo
    U got it.

    #454249
    Tim Nygren wrote:
    Diet Fuel + havregryn!!! Alla dagar i veckan

    MaxGain är ingen Gainer, det är en måltidsersättare… :emo-thumb

    Tim, tänk på alla som inte är så hårdkår och kör med protte + havregryn i shaker, utan måste köra med stavmixer. Då är valet enklare, Maxgain.

    Sen om det är MRP eller Gainer, både och vill jag säga. Den har ju MCT fett tillsatt för att öka kalorierna en aning som är intressant vid en viktuppgång = gain.. Max..Gain hehe :emo-thumb

    Så jag ser det nog mer som en gainer än MRP just p.g.a. att man medvetet ökar kalorierna med att tillsätta MCT. Tvärtom är ju i deras MetaPro.

    Nä, tyvärr, dietfuelt tar jag efter träningen och maxgain som mellanmål, speciellt när den är så jäkla billig (vid storpack).

    #454250
    Dahlgren wrote:
    1 DL Diet fuel
    1 DL Whey
    1 DL Vitargo
    U got it.

    Du verkar ha missat topic en aning, men den lyder: ”Gainer med långsamma kolhydrater”.

    Alltså något tänkt till ett mellanmål, inte vad du tar efter träningen. Vitargo är bland det snabbaste du kan ta och inget man tar som ett mellanmål och långt ifrån det han sökte.

    #454251
    Snugglez wrote:
    Tim Nygren: Bara att köra havret med stavmixer eller liknande? Borde ju iofs funka med fiberhavregryn som redan e lite mixat

    Japp bara att mixa, jag kör det varje morgon. Ett tips är att mixa grynen först och sen ner med resten och mixa igen.

Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.