Gaspari Nutrition Novedex XT

Home Forums Kosttillskott Gaspari Nutrition Novedex XT

  • This topic is empty.
Viewing 14 posts - 16 through 29 (of 29 total)
  • Author
    Posts
  • #690120

    ni som kör denna, kör ni 1 tab om dagen el? läste om en på kolluzeum som körde typ 4 tab varje dag.

    #690121

    Jag har kört några burkar och kör just nu på Novedex XT, och den funkar otroligt bra på mig! Jag kör bara 2 tabs om dan och har inte tänkt testa 4 änns då 2 ger bra restultat på mig.
    Jag rekomenderar den med doseringen 2 tabs om dagen.

    #690122
    Elofsson wrote:
    Jag har kört några burkar och kör just nu på Novedex XT, och den funkar otroligt bra på mig! Jag kör bara 2 tabs om dan och har inte tänkt testa 4 änns då 2 ger bra restultat på mig.
    Jag rekomenderar den med doseringen 2 tabs om dagen.

    Vad får du för resultat som du associerar till ditt Novedex intag?

    #690123
    dr Nick wrote:
    Vad får du för resultat som du associerar till ditt Novedex intag?

    Först och främst är det styrkan jag känner ökar drastiskt, och uthålligheten.
    Orkar träna hårdare, tyngre och intensivare.
    Vet inte om jag växer så mycket, svårt att säga men det gör jag säkert.

    #690124

    pillat i mig en halv burk BAM och ca en vecka på novedexen. vet inte om det är inbillning eller ej men tycker mig se lite skillnad mot innan, dels på vågen men även lite mer kött på kroppen även om man inte blivit steorid stor :P så tycker jag det gått bättre på sistonde. är det någon mer som kombinerat bam o novedexen?

    #690125
    obajt wrote:
    pillat i mig en halv burk BAM och ca en vecka på novedexen. vet inte om det är inbillning eller ej men tycker mig se lite skillnad mot innan, dels på vågen men även lite mer kött på kroppen även om man inte blivit steorid stor :P så tycker jag det gått bättre på sistonde. är det någon mer som kombinerat bam o novedexen?

    Bam är ju en bra produkt, inte blir den sämre av att man kombinerar den med Novadex XT.
    Så effekt borde det ge, tyvärr lite dåligt med fedback på den kombon.

    Många är dock väldigt nöjda med att kombinera BAM med JW..

    #690126

    man har ju varit lite nojig för bieffekter osv, men änså länge *peppar peppar* så märker jag inte av något

    #690127

    Följ alltid det som står på burken så minimeras den risken, många envisas med att överdosera helt i onödan och tar längre tid än vad som är rekommenderat.

    #690128

    du skulle kombinerat BAM med RESTORE jag har börjat med det för typ 5 dagar sen och det är skillnad från när jag kombinerade BAM med JW, Restore verkar ju nästan vara bättre, satte personbästa idag i benpress idag. och Biceps igår va ett jä*** tryck utöver det vanliga igår

    #690129
    fenyletylamin wrote:
    du skulle kombinerat BAM med RESTORE jag har börjat med det för typ 5 dagar sen och det är skillnad från när jag kombinerade BAM med JW, Restore verkar ju nästan vara bättre, satte personbästa idag i benpress idag. och Biceps igår va ett jä*** tryck utöver det vanliga igår

    har du provat novedexen då du rekomenderar restore istället?

    #690130
    fenyletylamin wrote:
    du skulle kombinerat BAM med RESTORE jag har börjat med det för typ 5 dagar sen och det är skillnad från när jag kombinerade BAM med JW, Restore verkar ju nästan vara bättre, satte personbästa idag i benpress idag. och Biceps igår va ett jä*** tryck utöver det vanliga igår

    vad blev p-bästa i benpressen då:)? :devil:

    #690131

    Fick 2 på 210+plattan i benpressen och då hade jag kört knäböj innan som jag körde 120*3 vilket jag bara klarat en gång tidigare =) tror restore och bam verkar grymt att kombinera

    #690132
    fenyletylamin wrote:
    Fick 2 på 210+plattan i benpressen och då hade jag kört knäböj innan som jag körde 120*3 vilket jag bara klarat en gång tidigare =) tror restore och bam verkar grymt att kombinera

    jaha då var de ju inget att komma med ;) :devil::|

    #690133

    Nej då hade jag ju skrivit ut det med en gång XD

Viewing 14 posts - 16 through 29 (of 29 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.