GAT Nitraflex omdöme

Home Forums Kosttillskott GAT Nitraflex omdöme

  • This topic is empty.
Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • Author
    Posts
  • #107705
    #1083945

    Låt mig börja med att säga, och ja det kanske låter kliché, men jag är inte vanligtvis en att skriva recensioner om det inte är något mycket speciellt. Inom 90 sekunder att ta detta för första gången visste jag att jag hade något speciellt.

    Från mina dagar för att vara en ”kötthuvud” och spela fotboll hela gymnasiet till min strikt äta och träningsschema jag har nu, för de senaste 7 åren, jag har försökt allt när det gäller preworkouts och [http://www.samedaysupplements.com/gat-nitraflex-pre-workout.html GAT Nitraflex ] är händer ned bäst . Preworkouts är mycket viktigt för mig eftersom jag träna på en extremt hög nivå av intensitet. Det här slår dig inom 90 sekunder, bokstavligen. Och det kommer att hålla dig gå och gå och gå.

    Ingen kreatin!

    JAG ÄLSKAR att GAT Nitraflex inte har kreatin eftersom jag försöker att stanna så magert året som möjligt. Pumpen är otroligt. Fokus är otroligt. Styrka Ökningen är otroligt. Man talar dåligt om smak men jag ser faktiskt fram emot att dricka det varje dag. Mina tips för dig är att fylla upp en shaker kopp med ungefär en och en halv till 2 koppar vatten kopp och och tillsätt 5 isbitar och även lite pressad lime om du är så benägna alltför och njuta av en trevlig kall preworkout innan det är tid att ta av.

    Stort fokus

    Detta pulver blandas med vatten mycket bra. Bättre än de flesta. Jag har aldrig tidigare använt en preworkout att göra något annat än träning förrän nu. Jag brukade ta receptbelagda läkemedel för ADHD och jag kan jämföra fokus med något av detta slag. Det är det kraftfulla! Jag rekommenderar det innan någon aktiv jobb. Speciellt något som en servitör. Oavsett om du är en NFL superstar eller bara letar efter fokus att rensa upp en mycket stökigt rum, jag tror att alla kommer att tycka det här är häpnadsväckande.

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.