Gigant Pro Mass

Home Forums Kosttillskott Gigant Pro Mass

  • This topic is empty.
Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author
    Posts
  • #78151
    #677858

    och CEE Powder ? är det något som ni rekomonderar? sen ett tips på ett bra protein vore bra också:) målet för min del med träningen är väl att bli starkare och få större muskler precis som dom flesta andra som tränar=) har i övrigt tränat 5-6år men dock utan nå tillskott så lite hjälp med det vore ju bra för det är som sagt en djungel :P mvh micke

    #677859

    använder båda de tillskotten + hmb alc och argirin. Och de fungerar riktigt bra för mig. Ökat ganska kraftigt i styrka mot för innan jag började använda de. Men har man väldigt svårt att gå upp i vikt och har det som mål så borde man nog satsa på en mer kolhydratsrik gainer. Men under def så är den hur bra som helst med tanke på att den inte innehåller så mycket kalorier + extra tillsatt taurin,carnitine, BCAA, glutamin,kreatin och alla vitaminer vilket bla snabbar på återhämtningen.

    ang. Proteinpulver spelar det ingen roll vad du tar för nåt, kommer få samma resultat ändå. Kom ihåg att proteinpulver inte ger någon nytta ifall du redan äter en bra kost i övrigt.

    #677860

    CEE funkar riktigt bra, smakar dock väldigt beskt/surt.

    #677861

    okej tackar för svaren :)

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.