Gott proetein?

Home Forums Kosttillskott Gott proetein?

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 30 total)
  • Author
    Posts
  • #555138

    Kör just nu med Whey-80 banan, och det är knappt att jag får ner det. Därför undrar jag om ni vet något märke till rimligt pris och som smakar hyffsat ?

    #71318
    #555139

    Body Science 100% whey är billigt, lättblandat och gott.

    Whey FX ligger inte långt efter i smakerna.

    Optimum Nutrition 100% whey är oxå gott, men i en helt annan prisklass.

    Vill du ha ett kaseinprotein gillar jag Eiselt Double Pro och Body Science Diet Fuel

    #555140

    Kör på choklad, jag tycker det smakar vanlig chokladmjölk, supergott!

    #555141

    Då är frågan om det måste vara ett vasslepulver eller om ett blandprotein eller kasin funkar lika bra!

    För något utav det godaste jag druckit är Eiselt Double Pro Banan/Peanut…. Smakar verkligen godis. :) Dock är ju detta ett blandprotein och kanske inte det billigaste på marknaden men fortfarande inte speciellt dyrt!

    #555142

    okej, ska kolla upp dessa, tack för svaren grabbaR :D

    #555143

    Är det bara jag eller tycker ni andra också att Star Nutritions smaker är grymt goda jämfört med t.ex body science och whey fx?
    Tycker BS och whey fx smakar SKIT i jämförelse:P

    Jag vågade prova på stars chokladsmak och den var grymt god! Köpte på mig MASSOR på FF:D

    #555144

    Jag tycker egentligen att alla proteinpulver jag smakat smakar helt ok under förutsättningarna att man blandar med lite vatten. (Bortsett från Whey-80 vanilj eller banan).

    #555145

    Det är fan inte kul o blanda med vatten ju:( mjölk är livet:D

    #555146

    Kör också med banan, fick det för halva priset i deras butik eftersom datumet var kort och samtidigt var det inte allt för bra ”sälj” på produkten.

    Visst, den är väl knappast god, men långt ifrån alla äckliga EAA.
    kör jordgubb nästa ggr

    #555147

    complete protein 3 – blåbär vanilj är min favorit

    #555148

    Har provat alla smaker från Star Nutritions, tycker att alla är goda utom chokolad smaken.
    Protienfabrikens 100% whey är goda med..

    #555149

    Ost och lövbiff är två goda proteinkällor.

    #555150
    mikaelj wrote:
    Ost och lövbiff är två goda proteinkällor.

    Åhh ost det är farligt gott.. och lövbiff med*vart mkt hungrig nu*

    Jag dricker whey-80 blåbär samt persika det funkar men det är inge man tokälskar..Ska prova choklad nästa gång.

    Jag tar alltid med vatten billigaste och så finns det att få tag på överallt=)

    Nu är jag så van att dricka med vatten att jag tycker de smakar bäst än med mjölk

    #555151

    Hade tänkt testa jordgubb eller chocklad nästan gång !

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 30 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.