Har precis beställt 2 burkar Jungle Warfare..!

Home Forums Kosttillskott Har precis beställt 2 burkar Jungle Warfare..!

  • This topic is empty.
Viewing 12 posts - 1 through 12 (of 12 total)
  • Author
    Posts
  • #77131
    #646670

    Tjeena!

    Har precis beställt 2 burkar Jungle Warfare och jag undrar om det är någon som har testat denna produkt och kan betygsätta effekt och hurvida du är nöjd eller ej?

    #646671

    Finns en recension av bl a STI på optimalbody.

    De flesta verkar vara ganska nöjda med JW men det är givetvis inga mirakelökningar du ska förvänta dig.

    #646672

    Okej, tack:up:

    #646673
    Niper wrote:
    Tjeena!

    Har precis beställt 2 burkar Jungle Warfare och jag undrar om det är någon som har testat denna produkt och kan betygsätta effekt och hurvida du är nöjd eller ej?

    Var också väldigt intresserad av denna produkt efter att ha läst om den på diverse forum och siter.
    Sedan hittade jag denna tråd när jag sökte på bodybuilding.com
    [http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=6208321&highlight=alri+jungle+warfare]

    En dansk läkare som testade sig själv under kuren för att se om den innehåller steroider, vilket den mycket väl gjorde.
    Tydligen en svag designsteroid men med samma tråkiga bieffekter som dom riktigt starka.

    #646674
    Cape wrote:
    Var också väldigt intresserad av denna produkt efter att ha läst om den på diverse forum och siter.
    Sedan hittade jag denna tråd när jag sökte på bodybuilding.com
    [http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=6208321&highlight=alri+jungle+warfare]

    En dansk läkare som testade sig själv under kuren för att se om den innehåller steroider, vilket den mycket väl gjorde.
    Tydligen en svag designsteroid men med samma tråkiga bieffekter som dom riktigt starka.

    :

    #646675

    En stor del av kosttillskotten som marknadsförs till kroppsbyggare och som säljs via Internet kan innehålla anabola steroider eller spår av dessa eller andra förbjudna substanser, så vill man inte få i sig något otrevligt, bör man kanske se upp.

    [http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/17386694?ordinalpos=7&itool=EntrezSystem2.PEntrez.Pubmed.Pubmed_ResultsPanel.Pubmed_RVDocSum]

    [http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/17364927?ordinalpos=1&itool=EntrezSystem2.PEntrez.Pubmed.Pubmed_ResultsPanel.Pubmed_RVAbstractPlus]

    [http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/16430680?ordinalpos=29&itool=EntrezSystem2.PEntrez.Pubmed.Pubmed_ResultsPanel.Pubmed_RVDocSum]

    #646676

    Nu är det ju så att allt som finns i JW står på innehållsförteckningen.
    Angående länken som postades om den danske doktorn, bör folk ha klart för sej att det råder ”krig” på den amerikanska kosttillskottsmarknaden där olika tillverkare försöker sätta dit varandra.

    Jag säger inte att det som sagts är falskt, men man måste nog ta på sej sina kritiska glasögon vad gäller båda sidor.

    #646677
    Robert Lilja wrote:
    Åtminstone amerikanska märken och märken från östländerna typ Ryssland. Svenska märken ska inte vara några problem med. Olimp som är från Polen används av många idrottsatleter som testas för doping, aldrig varit något prov som ens visat på spår.

    Märken som Muscletech och SAN är så pass stora att det är otroligt tveksamt att de skulle sköta sin verksamhet så pass oseriöst att spår av dopingpreparat hamnar i produkterna. (med undantag av produkter som Attitude vilket kan ge ett positivt dopingtest, men det står klart och tydligt på de hemsidor som säljer dessa sorters produkter)

    Har man bara en liten gnutta kunskap och även gör en mindre form av research innan man köper och använder ett kosttillskott så är det inga problem. Företag som är oseriösa och lurar folk genom att lägga i olagliga substanser utan att deklarera på innehållsförteckningen är en annan femma, många mindre amerikanska och östeuropeiska som sagt.

    Mvh
    Robert Lilja

    Det är så sant du säger Robert men San`s Attitude är ändrad.
    Den gamla säljs på vissa ställen i staterna men den tillverkas inte längre.
    Den är uppdaterad och det står även på deras sida.
    Har kört på båda och det är skildnad. Att den gamla fick såldes här (och länge) beror på ett visst bolag, namn behövs inte sägas, alla vet vilka ändå.

    Kör numer på mycket från Olimp och även från Maxmuscle. TYcker att deras saker funkar bra även EAS.
    Muscletech är bra men för det priset de har säger jag blaha!

    Har även kört på Fizogen och jag gillar dem skarpt, funkar jätte bra på mig. Många tycker dem är skit, det bästa är att de som skriver så har inte testat deras produkter själva och det gäller de flesta som utalatar sig om olika märken/produkter.

    Ha det gött
    Peter ”Singer” Forsblad

    #646678

    När det Gäller JW är jag också sugen att testa det. De jag har pratat med och har kontakt med säger att det funkar för dem. Visst, det är doping klassat men inte förbjudet så anser jag, får mycket skit här nu, är det helt okej.

    Om man tränar på ett gym/träningscenter som är anslutit till RF så kan de stänga av en men bara så ni vet, det är inte olagligt!!!!! De måste ha ett kontrakt/avtal med kommunen innan de kan stänga av en person. Har de inte detta och ni har skrivit under på ett kontrakt så gäller kommunens och inte deras.
    Samma sak när man går ut och är 18år. Står det 20 i dörren och du är 18 år, får de
    inte neka dig om de inte har ett avtal med kommunen.

    Men vem orkar bråka om en sådan sak?

    /Peter ”Singer” Forsblad

    #646679

    Sjukt namn.

    #646680

    Det var ZMA som innehöll Dhea. Vad jag har förstått så hade Maxmuscle inte gjort rent maskinerna efter att ha förpakat sina dhea produkter. Olle plockade bort dem direkt. I annat fall har de inte haft problem.

    /Peter Singer

Viewing 12 posts - 1 through 12 (of 12 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.