Hjälp!

Home Forums Kosttillskott Hjälp!

  • This topic is empty.
Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author
    Posts
  • #64736
    #451682

    Har precis kört igång med styrketräning (Kör gym 4ggr i veckan och löpning 1 gång i vecka) och köpte efter tips följande:

    Whey 100
    Gainer Pro
    V12 Turbo
    HMB (Denna fick jag med på köpet)

    Nu är frågan, när ska jag ta dessa tillskott och bör jag vänta någon månad innan jag börjar med att ta dom/någon av dom eller ska jag köra igång direkt?

    Frukost: består vanligtvis av havregrynsgröt och ett ägg (ska jag komplettera med något?)
    Mellanmål: En banan
    Lunch: Ja, det äter jag gärna
    Mellanmål: Ännu en banan
    Middag: japp, det går ner…

    Målet med träningen är att tighta till mig (Jag är ganska smal men har dock börjat få en liten 30+ mage) och lägga på med muskler.

    V12 Turbo har jag väl ganska klart för mig att den ska tas innan träning.
    Whey 100: Vet inte riktigt när jag ska ta detta.
    Gainer Pro vet jag ska tas efter träning men ska jag avvakta tills jag kört några månader innan jag börjar med detta eller ska jag köra igång direkt?
    HMB: Har ingen aning om när och om jag bör ta detta??

    Har även hört att vissa tar både en dos av Whey 100 och Gainer Pro efter träning, är det någon vits med att göra det (gainer innehåller väl även protein)?

    #451683

    Ur reglerna:

    ETIKETT
    Generellt vill vi att du uttrycker dig med respekt och omtanke, och i största möjliga mån försöker använda dig av ett korrekt och anständigt språk. Dessutom vill vi att du beaktar följande:


    2. Rubrik på inlägg/tråd
    Rubriken ska vara lättförståelig och tydligt visa vad ditt inlägg handlar om. Postar du en fråga ska rubriken avslutas med ett frågetecken.

    Gör om.

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.