Hjälp! Cm-V12m

Home Forums Kosttillskott Hjälp! Cm-V12m

  • This topic is empty.
Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • Author
    Posts
  • #66098
    #467051

    God Kväll mina damer och herrar! :D
    Hoppas allt är bra med er och att träningen flyter på som vanligt, för det gör den här.

    Jag funderar nu på att köpa hem Cellmass eller V-12 Magnum, men grejen är den att jag vill öka i muskelmassa/volym och då till min fråga, Vilken av dem två ovannämnda produkterna bör jag köpa?

    Jag äter ordentligt 3 gånger om dagen, tar protein före träning och gainer efter men jag vill även ta något som ökar muskelmassan ytterligare och har då blivit rekomenderad dessa, vilken är då bäst för mig??

    Skriv ner tankar och svar så blir jag glad !

    Ha en trevlig kväll allesammans!:up:

    #467052

    Det har ingen betydelse viken du väljer. Båda två är inget annat än dyra kombinationer av ett enkelt sätt att få kaloriöverskott och kreatin.

    #467053

    Du menar alltså att jag lika väl skulle träna på och äta väl och sen få samma resultat som jag skulle kunna få med dessa kosttillskott?

    Dock har jag polare som tar snarlika produkter så som Raw o Rage, och enligt dem själva så har dem ökat i vikt o muskelmassa!

    Tack för att du skrev ner vad du tycker, mer tack !

    #467054

    Har inte någon större betydelse vilken Pre Workout produkt du köper, de är i ingen större skillnad mellan dem.

    Skulle istället be dina polare om att få prova några av deras olika Pwo´s och känn efter vilken som du tycker värkar bäst innan du betämmer dig.

    #467055
    Viggeh wrote:
    God Kväll mina damer och herrar! :D
    Hoppas allt är bra med er och att träningen flyter på som vanligt, för det gör den här.

    Jag funderar nu på att köpa hem Cellmass eller V-12 Magnum, men grejen är den att jag vill öka i muskelmassa/volym och då till min fråga, Vilken av dem två ovannämnda produkterna bör jag köpa?

    Jag äter ordentligt 3 gånger om dagen, tar protein före träning och gainer efter men jag vill även ta något som ökar muskelmassan ytterligare och har då blivit rekomenderad dessa, vilken är då bäst för mig??

    Skriv ner tankar och svar så blir jag glad !

    Ha en trevlig kväll allesammans!:up:

    Vad menar du att du äter ordenligt 3 ggr om dagen? Hur ser som andra målen ut?

    #467056

    jag äter givetvis inte som någon världsvan bodybuilder.

    En stadig frukost med havregrynsgröt, ett mörktbröd, vatten till dricka och en frukt vid sidan om.

    Lunchen är vad skolan har att erbjuda och så klart sallad till det!

    Kvällsmaten blir antingen kött i form av fisk, ox/ko, kyckling eller något vegetariskt (utifrån vad jag blir serverad i skolan)

    Vet inte hur detta är för er, men för mig är detta tre stabila mål.

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.