Hjälp med kosttillskot inför dieten!

Home Forums Kosttillskott Hjälp med kosttillskot inför dieten!

  • This topic is empty.
Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author
    Posts
  • #49222
    #119100

    Hejsan, jag har aldrig fullföljt en riktig deff under en längre period i mitt liv men nu ska jag verkligen ta tag i det och har försökt läsa mig fram till vad som behövs av kroppen under den här perioden. Jag har under min träningskarriär endast använt mig av vassleprotin som tillskott.

    Detta är vad jag har planerat att köpa in:

    4x whey 100 [http://www.mmsports.se/Body-Science-Whey-100-1kg.html]

    aminosyror: Har beslutsångest när det kommer till BCAA vs EAA

    och till sist det stora utropstecknet, det är dessa kapslarna som sägs vara extrema fatburners:
    [http://www.mmsports.se/Body-Science-Fatburner-XX.html]

    Är det någon som har använt sig av dessa och kan ge en liten utvärdering på hur de funkade hade det varit kanon.

    Är det något ni tycker jag saknar hade det varit kanon om ni sa till! Tack på förhand

    #119101

    Inga piller bränner fett. Ett kaloriunderskott gör det. Skit i BCAA, se till o få i dig en välbalanserad kost istället. Whey är ett bra tillskott, kör ett par shakers om dagen.

    #119102
    edamber wrote:
    Inga piller bränner fett. Ett kaloriunderskott gör det. Skit i BCAA, se till o få i dig en välbalanserad kost istället. Whey är ett bra tillskott, kör ett par shakers om dagen.

    Men effektiva fettförbränningspiller kan ju bidra till energiunderskott genom att hjälpa kroppen att göra av med mer energi än vad man gör av med, däremot kan man spekulera över om det är värt 300kr istället för att bara dricka mycket kaffe..

    #119103

    Kör bcaa-xx eller EAA-xx innan och efter träning på fastande mage. Annat bra är omega-3 och vanliga koffeinpiller, det räcker långt på diet. Satsa resten av pengarna på det viktigaste, mat.

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.