Hjälp uppskattas! Samling av kosttillskott.

Home Forums Kosttillskott Hjälp uppskattas! Samling av kosttillskott.

  • This topic is empty.
Viewing 13 posts - 1 through 13 (of 13 total)
  • Author
    Posts
  • #79052
    #707747

    Hej alla glada :)
    Behöver lite hjälp. Det är nämligen så att jag började bygga igen efter ett långt uppehåll för 2 månader sen.
    Hittils har jag kört på samma produkter 2 månader i sträck, dessa är som följer:

    Gainer Pro
    Lipidex
    V-12 turbo

    Har endast kört dessa samt vitaminer och diverse.
    jag har gått upp till ca 80-85 kilo (inte vägt mig på sistone) vilket är önskad vikt för tillfället. Mitt dagsschema ser för tillfället ut på detta vis:
    08:15 – morgonpromenad
    09:00 – frukost (tar då vitaminer samt lipidex)
    10:30 – Gymmet (med intag av v-12 ca 20 minuter innan träning)
    Efter gymmet – Gainer Pro
    14:00 – Lunch
    16:30 – Frukt + nötter
    18:30 – Middag
    21:30 – Kvällsmål (tonfisk, sallad, avocado)

    Det jag behöver hjälp med är helt enkelt att klämma in mina nya produkter vilka är:
    Whey-80
    Kreatin Monohydrat
    Full blown extreme
    Kre-alkalyn

    Tänkte att man kunde kanske ta Whey-80 till frukosten samt på kvällen?
    Kreatin monohydrat kan jag säkert klämma in lite här o var, 4 ggr om dagen.
    Full blown extreme; när ska denna intas? istället för V-12 turbo??
    Kre-Alkalyn; när ska denna intas?
    Ska jag ta både gainer pro och Whey-80 eller ska jag bara käka protein om jag ska börja deffa lite smått? har som sagt uppnått önskad vikt för tillfället.

    I övrigt undrar jag om min dagsordning ser bra ut, eller om det är något jag borde ändra.

    Jättetacksam för svar!
    /Ricki

    #707748
    Rickmo wrote:
    Det jag behöver hjälp med är helt enkelt att klämma in mina nya produkter vilka är:
    Whey-80
    Kreatin Monohydrat
    Full blown extreme
    Kre-alkalyn

    Vassle och kreatin är bra, men frågan är varför du vill lägga till 3 st. kreatinprodukter (Kreatin Monohydrat, Full blown och Kre-Alkalyn)?

    #707749

    Jo jag märkte det jag med när jag hade läst vidare lite på forumet att jag kanske hade för många kreatin produkter.

    Men nu vet jag hur jag ska dela upp det då!
    tack för hjälpen :)

    #707750

    Dumpa ”Gainer Pro” och ”Whey 80”, det är billigt skit

    #707751
    Chibby wrote:
    Dumpa ”Gainer Pro” och ”Whey 80”, det är billigt skit

    Vilket dyrare skit är bättre? 👿

    Jag har testat både dyrt och billigt protein. Ingen märkbar skillnad.
    Whey 80 fungerar hur bra som helst. Jag använder det dagligen. Prisvärt vid 8kg eller 16kg köp.
    Alt. köp billigt malto och blanda med whey 80 så kan du fixa din egen gainer när du känner för.

    #707752

    Bättre att köpa dyrt skit. :O :D

    #707753
    Henrik Eiselt wrote:
    Bättre att köpa dyrt skit. :O :D

    för en återförsäljare:up:

    #707754

    har hört att det ska fungera alldeles utmärkt, är inte precis ute efter att delta i nån bodybuilding tävling inom en snar framtid.
    Vill bara hålla mig relativt fit och då antar jag att jag får nöja mig med den billiga ”skiten” :)

    #707755
    Rickmo wrote:
    har hört att det ska fungera alldeles utmärkt, är inte precis ute efter att delta i nån bodybuilding tävling inom en snar framtid.
    Vill bara hålla mig relativt fit och då antar jag att jag får nöja mig med den billiga ”skiten” :)

    Ett proffs får inte bättre resultat av de dyra pulvren än vad han skulle fått av ett billigt.

    #707756
    Chibby wrote:
    Dumpa ”Gainer Pro” och ”Whey 80”, det är billigt skit

    Har du lust att förklara lite mer ingående varför det gör skillnad? På vilket sätt metaboliseras samma sorts protein annorlunda från ejn burk och en annan? Påstår du att en sak är skit kan du ju gärna förklara varför också eftersom det finns vissa av oss som inte håller med och tycker att det du skriver inte är särskilt rimligt.

    #707757
    dr Nick wrote:
    Ett proffs får inte bättre resultat av de dyra pulvren än vad han skulle fått av ett billigt.

    +1

    #707758
    Chibby wrote:
    Dumpa ”Gainer Pro” och ”Whey 80”, det är billigt skit

    haha! mm visst sörru.. har kört på Gainer Pro i några månader och gått upp 14-15 KG! I LOVE GAINER!

Viewing 13 posts - 1 through 13 (of 13 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.