Hjälp/tips på inköpslista

Home Forums Kosttillskott Hjälp/tips på inköpslista

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 18 total)
  • Author
    Posts
  • #468507

    Då äre dags igen o inskaffa lite mera tillskott nu när wheyen börjar lida mot sitt slut.
    Tänkte då köpa ett Whey-80 paket på grossisten otillåten länk Men tänkte om jag skulle fixa ngt mer medans jag ändå håller på. Creatinet har jag fortfarande en halv påse kvar.

    Så lite tips på vad/om jag skall inskaffa mer vore najs. Ge gärna en länk från grossisten och förklara varför jag just ska fixa den produkten

    Vad jag är ute efter : Mer massa.

    PS mobbas inte ^_^ är amatör så jag makes säkert 0 sense :o:o

    #66117
    #468508
    malawiglenn wrote:
    ingen länkning till butiker och produkter är tillåtna här.

    aight :D good to know

    #468509
    Stjarnan wrote:
    Whey-80 är dessutom det äckligaste proteinet jag någonsin provat. Mitt tips är att prova ngt annat!

    Tkr inte det är så jävla farligt bara man väljer en bra smak som passar :O

    #468510
    Stjarnan wrote:
    Finns ju bra mycket godare enligt mig, oavsett smak!

    vad haru o rekomendera då?

    #468511

    Med mjölk till är Choklad det godaste enligt mig, smakar chokladmjölk ironiskt nog :)

    #468512
    Squashii wrote:
    Med mjölk till är Choklad det godaste enligt mig, smakar chokladmjölk ironiskt nog :)

    Tycker det blir så jäkla tjockt o dricka med mjölk i :D

    #468513
    Trasheye wrote:
    Tycker det blir så jäkla tjockt o dricka med mjölk i :D

    Känns det tjockt i magen lr va menar du? :p

    #468514
    malawiglenn wrote:
    du kan ju läsa reglerna med .. [http://forum.body.se/forumdisplay.php?f=3]

    Yaa har gjort det nu :P sorry about that..

    #468515
    Squashii wrote:
    Känns det tjockt i magen lr va menar du? :p

    Nje alltså Själva drickan blir tjockare… iaf om man dricker mellanmjölk o jämför med vatten.. fattaru :D sedan så har man inte ofta mjölk med sig till gymmet ^_^

    #468516

    Hahaha, tjockare med mjölk. Lägger du 1dl mjölk eller? 3-4dl mellanmjölk + 30gr whey = perfekt konsistens. Jag blandar min shake hemma med mjölk redan och låter den stå i klädskåpet tills jag tränat klart..

    #468517

    Ja kör dahlblads , dyrt och gott. Kommer antagligen inte ha råd att dricka det efter nästa dunk, men det är en fröjd att dricka det! :D Whey btw

    #468518

    Föresten, vad är bra med whey 80? Tycker bara att den smackar äckligt :D Är det någon fördel med den förutom vassle?

    #468519
    snoozarn wrote:
    Hahaha, tjockare med mjölk. Lägger du 1dl mjölk eller? 3-4dl mellanmjölk + 30gr whey = perfekt konsistens. Jag blandar min shake hemma med mjölk redan och låter den stå i klädskåpet tills jag tränat klart..

    heepp :D tkr ändå vattnet slinker ner snabbare o goare :up:

    Men anyways nu äre lite offtopIC Tkr jag …

    Finns det NGt annat jag bör lägga till förutom min whey (om det nu blir just den wheyen) + En burk Amino-Pro Essential.
    Eller om jag köper en annan aminosyra + ngt prestations höjjande också

    #468520
    Istolig wrote:
    Ja kör dahlblads , dyrt och gott. Kommer antagligen inte ha råd att dricka det efter nästa dunk, men det är en fröjd att dricka det! :D Whey btw

    Priset får gäääärna vare i det lägre slaget då jag enbart får ca 3k i månaden från jobbgarantin :P

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 18 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.