Hur ska jag göra för bästa resultat?

Home Forums Kosttillskott Hur ska jag göra för bästa resultat?

  • This topic is empty.
Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author
    Posts
  • #78150
    #677855

    Hej, jag har precis börjat träna och eftersom jag är väldigt liten ( väger bara 48kg) så tänkte jag börja med nån sorts form av gainer eller proteindryck eller liknande. Men nu kommer problemet:P Jag har inte en aning om vad jag ska stoppa i mig. Jag vill gå upp i vikt snabbt och även bygga så mycket muskler som möjligt:) Hur ska jag göra för bästa resultat? Ska jag käka gainer eller protein? Och ska jag ta kreatin eller inte osv? Jag skulle vara tacksam för alla svar:) Jag undrar även hur ofta jag ska äta/träna o när ja ska stoppa i mig alla medel:P

    Tack på förhand:) Mvh Vaalz

    #677856

    Väger du så lite så är det rätt enkelt att bara öka kalori intaget,alltså ät mer vanlig mat bara så skall du se att vågen börjar röra sig uppåt.
    Ett bra sätt är att väga dig en bestämd dag varje vecka på tom mage på morgonen och se vad vågen säger,går den inte upp så vet du att du måste öka,försök gå upp mellan 0,5 och 1kg i veckan så det verkligen händer något.
    Tycker du kan vänta lite med kreatinet tills du kommit in mer i träningen och allt sitter lite bättre,du lär öka grymt bra ändå såhär i början.
    En gainer endast efter träningen kan du alltid använda dig av ändå..

    Lycka till.

    #677857

    Tack för svaret:)

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.