Jack3d bestående bieffekter?

Home Forums Kosttillskott Jack3d bestående bieffekter?

  • This topic is empty.
Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author
    Posts
  • #48403
    #117856

    Hej, köpte pwo:n jack3d för några veckor sen. Jag tog den ca 5 gånger, det enda ”dåliga” jag gjorde var att jag 1,5-2 skopor första gången vilket kanske inte vara så smart. Idag bestämde jag mig att det inte är något för och spolade ner skiten.

    Nu undrar jag om min kropp kan ha tagit skada på något sätt… fyllde 16 för tre månader sen och väger ca 70 kg. Så än en gång, finns det någon risk att min kropp kan ha tagit skada på något sätt? Är det något jag bör kolla upp eller göra nu när jag slutat för att försäkra mig om att allt går bra?

    #117857

    Enda egentliga biverkningen jag(samt en hel del andra i min omgivning) fått är att man kan ha svårt att få liv i manligheten under kallingarna.
    Kommer dock tillbaka när man varit från PWOn i ca 1vecka :)

    #117858

    Jack3d och ungdomar har resulterat med extrema bieffekter, du bör kolla upp dig genast hos närmsta läkare innan det är försent.

    Det är därför det finns något som kallas 18-årsgräns.

    #117859

    Men förhelv…

    Om någon har provat att snusa en gång så ska det nog ligga en större oro över det.

    Trådskaparen kan absolut leva ett normalt liv och säkert både få jobb och familj trots dessa skopor jack3d.

    #117860
    jonte1 wrote:
    Jack3d och ungdomar har resulterat med extrema bieffekter, du bör kolla upp dig genast hos närmsta läkare innan det är försent.

    Det är därför det finns något som kallas 18-årsgräns.

    Varför skriver du så till en orolig grabb?

    Till TS, du kan vara lugn. Däremot tycker jag det är bra att du skippar en sådan pwo i din ålder. Mest för att det känns onödigt.

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.