jack3d eller no-xplode

Home Forums Kosttillskott jack3d eller no-xplode

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 17 total)
  • Author
    Posts
  • #459839

    som rubriken säger vilket kostillskott tycker ni fungerar bäst, no-xplode eller jack3d och vilken smak är godast :) (är 15 år)

    #65810
    #459840

    Jag använder No-Xplode och är inte speciellt nöjd över den. Effekten avtar ganska snabbt. Jag har No-Xplode Lemonade och den smakar kånkelbär(äckligt). Magen strular med för nästan alla personer som använder den.

    Så jag skulle rekommendera Jack3d.

    #459841

    jag har provat på både produkterna i fråga och för mig fungerade jack3d bättre. Jag har endast smakat fruit punch på jack:en då och den kom ner. Kände mer kraft av jack3d och gilla att jag inte behövde öka doseringen som jag gjorde med xplode där jag i slutändan av burken va uppe ibland på 2,5-3 skopor.. så från min sida:
    no-xplode 7/10
    jack3d 9/10!

    #459842
    StronglGnome wrote:
    jag har provat på både produkterna i fråga och för mig fungerade jack3d bättre. Jag har endast smakat fruit punch på jack:en då och den kom ner. Kände mer kraft av jack3d och gilla att jag inte behövde öka doseringen som jag gjorde med xplode där jag i slutändan av burken va uppe ibland på 2,5-3 skopor.. så från min sida:
    no-xplode 7/10
    jack3d 9/10!

    ok tack blir en burk jack3d då :)

    #459843
    litenbjörn wrote:
    ok tack blir en burk jack3d då :)

    Vill inte vara den tråkiga i gänget men jag tycker du är lite ung för båda produkterna.

    Om du redan är redbull / kaffe drickare är väl försent att säga något, då du redan stoppar i dig koffein mm.

    #459844
    StronglGnome wrote:
    jag har provat på både produkterna i fråga och för mig fungerade jack3d bättre. Jag har endast smakat fruit punch på jack:en då och den kom ner. Kände mer kraft av jack3d och gilla att jag inte behövde öka doseringen som jag gjorde med xplode där jag i slutändan av burken va uppe ibland på 2,5-3 skopor.. så från min sida:
    no-xplode 7/10
    jack3d 9/10!

    Jack3d är ju klart mycket bättre produkt än No-Xplode enligt mig.

    #459845

    Kan inte uttala mig effektmässigt om produkterna men tjejkompisen har en burk NO-Explode som bara står hemma hos henne för att hon tycker den smakar så illa. :D

    #459846

    haha NO-xplode smakar bra ju:D. lemonade är fan svingod, blue raspberry tyckte jag smakade lakrits dock:P. Horsepower…där har ni nått som smakar kånkelbär:O.

    #459847

    Nyligen beställt Xplode och har alltid gjort, funkar skitbra för mig :) En gång så spydde jag av det men det var för att det var blue raspberry -.-

    #459848
    RikardJansson wrote:
    Nyligen beställt Xplode och har alltid gjort, funkar skitbra för mig :) En gång så spydde jag av det men det var för att det var blue raspberry -.-

    den ahr jag ochså spytt av:P. det var när jag provade tre skopor. grejen var nog inte att det var för starkt utan att det blev typ en liter dricka ajg hällde i mig.

    #459849

    Har en ny trevlig kombo :-)
    1skopa Gaspari Nutrition SuperPump250
    1skopa Jacked3d

    Kanonmix. SuperPump upplever jag ger klart bättre pump än Jacked. Jacked däremot något lite mer piggare på? Kombon är helt suverän.

    Mvh
    Tobbe

    #459850

    Tycker styrkan i Jack3d är enligt mig att den är focuserad på att man skall bli stark och uthållig, inte massa onödigt saker som stressar magen och ger pump.
    Vilket ofta känns som mjölksyra och drar ned styrkan för många användare.

    Men visst gillar man pump så är det bara att kombinera med andra pump produkter.
    Man bör bara kolla att man inte tar allt för mycket stim i kombo.

    #459851

    [http://www.trainwithmax.com/]

    #459852

    vill bara berätta att jack3d var en sjukt bra produkt som verkligen fungerar, orkade mycket mer en ja brukar och det blev roligare att träna :) rekomenderas

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 17 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.