känner ni igen ”drickan”?

Home Forums Kosttillskott känner ni igen ”drickan”?

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 16 total)
  • Author
    Posts
  • #65908
    #461396

    Tjeenare, det är en verkligen as stor 20åring som tävlar i bb på mitt gym, som dricker något under träningen, men jag vet ej vad det är han dricker.

    Det ser ut som grön såpa ungefär, och ibland har han haft en röd vätska , och de är värkligen ”stark färg, inte som en proteinshake utan helt klart och stark färg” altså genomskinligt

    någon som vet vad detta är, har sätt det eller har använt det?

    och han tar det med sig in när han tränar och dricker de under träningen.
    har bifogat en bild, och det ser ut ungefär så som de är i flaskan, nästan på pricken :)

    tacksam för svar

    #461397
    mgamhov wrote:
    Tjeenare, det är en verkligen as stor 20åring som tävlar i bb på mitt gym, som dricker något under träningen, men jag vet ej vad det är han dricker.

    Det ser ut som grön såpa ungefär, och ibland har han haft en röd vätska , och de är värkligen ”stark färg, inte som en proteinshake utan helt klart och stark färg” altså genomskinligt

    någon som vet vad detta är, har sätt det eller har använt det?

    och han tar det med sig in när han tränar och dricker de under träningen.
    har bifogat en bild, och det ser ut ungefär så som de är i flaskan, nästan på pricken :)

    tacksam för svar

    Fråga honom? på bilden är det iaf absinthe

    #461398

    Kanske greenkick från multipower? Dom har även redkick, som är röd.

    #461399

    eller typ xtend watenmilon och xtend Appel

    #461400

    Xtend apple (grön)
    Xtend Watermelon (röd)

    Btw. Pröva fråga honom… ;)

    #461401

    Tror med det är Xtend :) Apple är god men väldigt grön ;-)

    #461402

    Min Xtend Apple från passet förut:

    #461403

    frågat honom och det var xtend :P men på tex gymgrosisten står det att man ska ta ca 3-4 skopor och blanda med vatten, och i rubriken står det 90 servings. är 4 skopor 1 serving eller :P? gör de nytta eller de är placebo?:D

    #461404

    Vilken smak är godast ?!?

    #461405
    Boxer wrote:
    Vilken smak är godast ?!?

    Vattenmelon

    #461406
    mgamhov wrote:
    frågat honom och det var xtend :P men på tex gymgrosisten står det att man ska ta ca 3-4 skopor och blanda med vatten, och i rubriken står det 90 servings. är 4 skopor 1 serving eller :P? gör de nytta eller de är placebo?:D

    Det stimulerar proteinsyntesen
    och så innehåller det även glutamin (onödigt tillskot) och lite pump grejer.
    En väldigt bra bcaa produkt som också är sjukt god.

    #461407
    BCAA wrote:
    Vattenmelon

    Jag håller nog Apple högre just nu, sjukligt god. :)

    #461408

    i och med att apple är röd och watermellon är grön är blue-rasberry blå eller :P?

    #461409
    mgamhov wrote:
    i och med att apple är röd och watermellon är grön är blue-rasberry blå eller :P?

    hoppas du menar
    apple – grön
    wattenmelon – röd

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 16 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.