koffein,synefedrin, osv osv

Home Forums Kosttillskott koffein,synefedrin, osv osv

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 16 total)
  • Author
    Posts
  • #70914
    #549114

    de finns ju en massa upppiggande tillskott att ta.

    vilka föredrar ni, de jag kommer på nu, koffein, synefedrin, guarana, olika teér.

    #549115

    Prova venom hyperdrive 3.0 :up:
    Bra ös i den. Tycker även Body Science Fatburner är väldigt bra och prisvärd.

    #549116

    Fairings LEAN går jag igång på om man tar nån kapsel mer än vad som står på burken..

    #549117

    venom

    Unique Proprietary Matrix 500mg **

    Cocamine 3.0™ (kakaoextrakt), Guarana (extrakt standardiserat på 99% xantiner), Maximowizia Chinensis (extract), Phaseolus Vulgaris (extrakt), Hoodia Gordonii, R-Alfa-liponsyra, 5-Hydroxy-L-Trytofan, Commiphora Mukul(extrakt standardiserat på 2.5% guggulsteroner), Thodiola Rosea (radix extrakt), Tyrosin etylester, Propionyl-karnitin etylester, Vitaberine™ (tiamintrisulfid).

    hur starkt är det, tex i m-stak så är det 200mg koffein i. är denna starkare el svagare?

    #549118

    Har själv inte provat m-stack, så kan inte jämföra dem 2.
    Men venom e riktigt stark och effektiv, lätt värt att prova!!
    Enligt mig själv… :emo-thumb

    #549119

    synd att innehållsförteckningarna är rena grekiskan..

    #549120
    obajt wrote:
    venom

    Unique Proprietary Matrix 500mg **

    Cocamine 3.0™ (kakaoextrakt), Guarana (extrakt standardiserat på 99% xantiner), Maximowizia Chinensis (extract), Phaseolus Vulgaris (extrakt), Hoodia Gordonii, R-Alfa-liponsyra, 5-Hydroxy-L-Trytofan, Commiphora Mukul(extrakt standardiserat på 2.5% guggulsteroner), Thodiola Rosea (radix extrakt), Tyrosin etylester, Propionyl-karnitin etylester, Vitaberine™ (tiamintrisulfid).

    hur starkt är det, tex i m-stak så är det 200mg koffein i. är denna starkare el svagare?

    När jag var i Usa.

    Frågade jag i fem olika butiker vad som var det starkaste de hade.
    Fem av fem sa Venom Hyper Drive.

    Efter att provat Venom Hyperdrive själv, beslutade vi att ta in den i sortimentet.

    Det borde ge en fingervisning om det är lite fart i produkten

    #549121

    jo, dock känner jag att jag själv skulle vilja bestämma hur mycket jag stoppar mig, men om du är ÅF av produkten så kanske du vet hur mycket guarana el så det är i så man vet. jag tvilvar inte på styrkan, vill dock veta styrkan.

    #549122
    obajt wrote:
    jo, dock känner jag att jag själv skulle vilja bestämma hur mycket jag stoppar mig, men om du är ÅF av produkten så kanske du vet hur mycket guarana el så det är i så man vet. jag tvilvar inte på styrkan, vill dock veta styrkan.

    Problemet är att det inte är Guarana koffein eller synefrin som är de mest aktiva ämnena i Venom,så det säger inte så mycket.

    En fördel är att en dosering är två tabletter.
    Många föredrar att ta halv dosering av Venom Hyper Drive = 1st kapsel

    Body Science Fatburner är också en bra och prisvärd produkt.

    #549123

    Att dra en tokrunk och få orgasm precis innan träningen tycker jag ger energi nog åt hela passet!

    #549124
    Insulinus wrote:
    Att dra en tokrunk och få orgasm precis innan träningen tycker jag ger energi nog åt hela passet!

    Men varför göra det, när man kan ta koffein?

    #549125
    Insulinus wrote:
    Att dra en tokrunk och få orgasm precis innan träningen tycker jag ger energi nog åt hela passet!

    Har rimligen motsatt effekt…

    #549126

    ALRI’s Venom Hyperdrive 3.0 känns som en intresseant produkt. Jag ska nog lägga en beställning på en burk och prova.

    #549127

    Venom Hyper Drive

    Body Science Fatburner

    Body Science Fatburner Non stimulant

    Är 19 år och ska ta ner mina sista 4-5 kg för att nå min målvikt som är anpassad efter aktiveteter och längd.

    Vad rekomenderar ni, och i vilken kombination till träning?

    Jag antar att hög konditions träning kombinerat av någon av dessa preparat är väll det bästa för att bli av med det sista?

    Mvh Klintan

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 16 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.