kosttillskott

Home Forums Kosttillskott kosttillskott

  • This topic is empty.
Viewing 14 posts - 1 through 14 (of 14 total)
  • Author
    Posts
  • #70486
    #540986

    tjena, jag tränar 5 ggr i veckan(tunga pass) och tar 100% Whey Protein och body science creatine monohydrat. är det någon som har testat det och tycker det är bra ? eller borde ja byta ut /lägga till något mer kosttillskott ? märker ingen skillnad av det. MvH johan

    #540987

    målet är att bli stor, bygga muskler bli större i kroppen biffigare. försöker äta så mkt som möjligt nyttigt proteinrik mat.

    #540988

    okej, brukar äta 2 ägg till frukost, grovt bröd och ibland gröt.sen på dagen tar ja nån frukt sen blir de middag med kött potatis grönsaker. senare på dagen tränar ja en timme ungefär sen tar min proteindrink. kvällsmaten brukar bara va 2 mackor grovt bröd med lite ost2/skinka på och ett glas mjölk.

    #540989
    J.v.K wrote:
    låter som ganska lite mat
    vikt/längd?

    jag skulle bytt ut mackorna till 150-300g pasta/ris

    okej :/ 177 cm väger 74 kg

    #540990
    J.v.K wrote:
    försök äta allmänt mer :up: speciellt kött & kolhydrater, men likaså de viktiga grönsakerna. väg dig varannan vecka eller så, märker du att för lite/inget händer så ät mer.

    lycka till :up:

    okej okej, tack för all hjälp ! :D

    #540991

    Beror ju på hur noga du är med proteinet, du ska få i dig minst 2 gram protein per kilo kroppsvikt, uppnår du inte det så kan det va svårt att bygga upp muskler! jag byggde knappt nån ting förrän jag börjar räkna protein, nu känns det som man växer för varja träningspass man kör:)

    #540992
    Johankarlsson wrote:
    okej, brukar äta 2 ägg till frukost, grovt bröd och ibland gröt.sen på dagen tar ja nån frukt sen blir de middag med kött potatis grönsaker. senare på dagen tränar ja en timme ungefär sen tar min proteindrink. kvällsmaten brukar bara va 2 mackor grovt bröd med lite ost2/skinka på och ett glas mjölk.

    Du måste dricka fler proteindrinkar, hur mycket protein innehåller en drink?

    #540993
    norrköpingbiff wrote:
    Du måste dricka fler proteindrinkar

    Är du allvarlig nu eller kämtar du?;)

    #540994
    Eddie Vedder wrote:
    Är du allvarlig nu eller kämtar du?;)

    Nu tar vi det lugnt. Norrköpingsbiffen vet med all säkerhet vad han pratar om… :pop:

    #540995
    norrköpingbiff wrote:
    Du måste dricka fler proteindrinkar, hur mycket protein innehåller en drink?

    36 g. nått annat protein du rekomendrar istället för det med mer protein i ?

    #540996
    Johankarlsson wrote:
    36 g. nått annat protein du rekomendrar istället för det med mer protein i ?

    Vill du ha mer protein ökar du föstås mängden av det proteinet du har.

    #540997
    Eddie Vedder wrote:
    Vill du ha mer protein ökar du föstås mängden av det proteinet du har.

    står att jag ska ta 2 skopor med 3 dl vatten /mjölk. går de inte ta mer pulver och mindre mjölk typ ? lr spelar de nån roll? inte de goaste ja har druckigt direkt.. =)

    #540998
    malawiglenn wrote:
    hur hade du tänkt dricka det om du inte har någon vätska att blanda det i?

    omen mindre vätska dumfan.

Viewing 14 posts - 1 through 14 (of 14 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.