Kosttillskott för just mig.

Home Forums Kosttillskott Kosttillskott för just mig.

• This topic is empty.
Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author

Tjenixen har tränat i nu snart 4 månader och undrar lite om lite olika kosttillskott som jag hade tänkt att pröva…

Tänkte köra på:
    NO-Xplode.
    Modern BCAA.
    Gainer pro.

Tänkte dricka Gainer 2ggr dagligen en som dricks till frukosten och en efter träning.

Tänkte dricka No innan träning eftersom det är en pwo, men här var min tanke. eftersom NO innehåller en viss del mängd kreatin så räcker det väll att jag kör med detta och ingen separat kreatin?.

Tänkte dricka modern BCAA under träning.

Undrar lite vad ni tycker om detta upplägget?, målet är att öka i muskel massa,vikter och kunna ha en riktigt bra pump/uthållighet i gymmet. Mvh:Resman.

ResmaN90 wrote:
    Tjenixen har tränat i nu snart 4 månader och undrar lite om lite olika kosttillskott som jag hade tänkt att pröva…

Tänkte köra på:
    NO-Xplode.
    Modern BCAA.
    Gainer pro.

Tänkte dricka Gainer 2ggr dagligen en som dricks till frukosten och en efter träning.

Tänkte dricka No innan träning eftersom det är en pwo, men här var min tanke. eftersom NO innehåller en viss del mängd kreatin så räcker det väll att jag kör med detta och ingen separat kreatin?.
    Tänkte dricka modern BCAA under träning.

Undrar lite vad ni tycker om detta upplägget?, målet är att öka i muskel massa,vikter och kunna ha en riktigt bra pump/uthållighet i gymmet. Mvh:Resman.

Eller ska jag köpa kre-alkalyn tabbletter och skita i pwo:n?

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.