Kosttillskott producent

Home Forums Kosttillskott Kosttillskott producent

  • This topic is empty.
Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author
    Posts
  • #55337
    #141223

    Då det finns ett hundratal olika kosttillskotts märken på marknaden så undrar jag vilket/vilka märke ni köper och varför?

    Får man vad man betalar för?

    Vilket av de alla märkena ska man välja???

    Vad skiljer dyra märken gentemot billiga märken?

    #141224

    vilket/vilka märke ni köper och varför?
    Jag köper det som passar min plånbok, smaklökar och mål.
    Alltså håller jag mig inte till ett märke, inte ens 5 märken.

    Får man vad man betalar för?
    Beror helt och hållet på produkten och tillverkare, vissa produkter är verkningslösa och då får man ju aldrig vad man betalar för.
    Vissa tillverkare tar dubbelt så mkt betalt för samma produkt som en konkurrent. (Till och med med samma innehåll och smak från samma fabrik, in i minsta detalj…bara loggan som skiljt.)

    Vilket av de alla märkena ska man välja???
    Jag hade läst recensioner, bildat mig en uppfattning och börjat i det billigare prissegmentet för att pröva mig fram.

    Vad skiljer dyra märken gentemot billiga märken?
    Ibland ingenting, ibland marknadsföring och ibland väldiga kvalitetsskillnader, från märke till märke skulle jag vilja säga.

    #141225

    BodyScience har hög kvalle, skitbra priser och slår de flesta dyrare märken.

    finns hos [ämäm spårts]

    #141226

    Det finns mycket skit och en del riktigt bra. Tyvärr är det så att många märken har vissa bra produkter och andra sämre vilket gör det hela ännu svårare.

    Jag personligen gillar hela AST Sport Science produktlinje. Andra bra märken värt att slänga ett öga på är Optimum Nutrition, Dalblads Nutrition, Gaspari Nutrition, BMR Sport Nutrition (ett helt nytt märke av Binais), Vitargo samt USPlabs.

    #141227

    haha vore ju lite kul om du personligen inte gillade ASTs produkter Sid:up:

    Nej men dom flesta lite kändare märken är ju bra,

    Dock dom flesta amerikanska märkena kör ju rätt hård marknadsföring, och deras priser är ofta därefter, och jag tycker att dom flesta amerikanska pwo jag provat smakar diskvatten + 1 kg socker..

    Body Science är ju riktig bra på det mesta ( min personliga favorit)

    Gymvaruhuset/FX är ju bra dom också, inte provat på ett tag men som jag minns så smakade dom aningen sämre än BS, men lite billigare på en del saker,

    Eiselt gör ju fruktansvärt gott protein i sitt Double pro, sanslöst gott ( finns det godare protein?)

    Fairing har jag inte provat så mycket ,men rage är ju lite av en klassiker och funkar precis som jag förväntade mig

    Enligt vänner så smakar ASTs produkter riktig bra och är riktig bra, men då kostar dom därefter också (iaf sist ja kollade där)

    Tycker svenska märken är bäst, bra priser och inte så mycket hokus pokus som dom amerikanska:up:

    Men kortfattat – Man får vad man betalar för som med allt annat, men man ska inte vara blåögd och tro att grejjerna är så bra som det står på att dom ska vara…

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.