Kosttillskott tips !

Home Forums Kosttillskott Kosttillskott tips !

  • This topic is empty.
Viewing 13 posts - 1 through 13 (of 13 total)
  • Author
    Posts
  • #70866
    #548424

    Hej tänkte höra om lite tips på diverse kosttillskott för att få bra pump och muskel massa osv :) lr om jag helt enkelt kan nöja mig med det jag använder just nu !!

    Just nu dricker jag en whey 80 drink på morgonen och en ca 2 timmar innan tränning och en gainer efter tränning sen försöker jag få mina måltider att inne hålla kyckling lr ägg osv kan även bli en whey 80 på kvällen ca 1-2 timmar innan det är dax att sova :)

    det enda kravet jag har är att det inte kostar en förmögenhet och att det funkar :D

    #548425

    Kreatin monohydrat.

    #548426
    malawiglenn wrote:
    Sen sluta använd whey80, det verkar nästan vara opium för folket… finns andra (billigare och bättre) vassleprotein där ute, tex Whey FX etc

    Får man inte dricka vilket protein man vill eller ?

    Om han vill dricka whey80 så får han väl göra det? whey FX som du föreslår smakar ju urk :yikes:

    Jag själv dricker inte koncentrat, jag vill ha ett renare isolat och med bra smak.

    #548427

    jag dricker star nutrions whey80 pga smaken :P

    #548428

    skall man använda kreatin innan passet ? och finns det något som ger bra pump som inte är i kapslar kan inte svälja dom :P (vet att det är larvigt) :P och om någon har något tips på något som är bra för pumpet så vill jag gärna att det funkar med kreatin :) sen en fråga om jag trännar vid kl 15:00 tycker ni att jag ska ta eaa vid halv2 istället för whey80 ?

    #548429

    Finns L-arginin på gymgrosissten ?

    #548430
    Mrr wrote:
    skall man använda kreatin innan passet ? och finns det något som ger bra pump som inte är i kapslar kan inte svälja dom :P (vet att det är larvigt) :P och om någon har något tips på något som är bra för pumpet så vill jag gärna att det funkar med kreatin :) sen en fråga om jag trännar vid kl 15:00 tycker ni att jag ska ta eaa vid halv2 istället för whey80 ?

    Kreatinet kan du ta på olika sätt antingen tar du 5 gram fyra gånger dagligen under fyra dagar för att sen ta 5 gram per dag eller så tar du fem gram per dag direkt och använder det så länge burken räcker.

    Rage 2 ger bra pump den inehåller ochså kreatin.

    Eaa får du bästa efekt av att ta det direkt inan passet.

    #548431
    Danne.v wrote:
    Kreatinet kan du ta på olika sätt antingen tar du 5 gram fyra gånger dagligen under fyra dagar för att sen ta 5 gram per dag eller så tar du fem gram per dag direkt och använder det så länge burken räcker.

    Eller så tar du 10gram per dag

    #548432

    No-xplode
    Fx-beta
    Optimen (multivitamin)
    Protein
    kreatin
    omega 3
    Esapro

    Där har du en komplett lista på det man måste ha i skåpet :)

    #548433

    Det räcker med proteinpulver lite kreatin och en bra kaffebryggare.

    #548434

    Just nu kör jag så här !
    Whey 80 – morgon, middag, kväll.
    Gainer Pro – efter gymmet.
    Vip-x – ca 1h innan gymmet :)

    Hoppas att det duger :P
    Säg gärna till om jag borde ändra på någonting !!

    #548435

    Protein
    Kreatin
    Rage
    Multivitamin, Zink, Magnesium, Omega-3
    Leucin

    de kör jag på

Viewing 13 posts - 1 through 13 (of 13 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.