Kreatin, Fördelar, vilket MÄRKE

Home Forums Kosttillskott Kreatin, Fördelar, vilket MÄRKE

  • This topic is empty.
Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author
    Posts
  • #77917
    #676693

    Tjena… har styrketränat i över 1.5 år och har fått lite olika åsikter om Kreatin.

    Vad är bra med kreatin och varför skall man ta det, om man nu vill det.

    Vilket Kreatin är Sjukt bra. priset skall ligga mellan 200-500 kr.

    Tack för era svar :)

    #676694

    [http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=105194]

    #676695

    jag kommer nog att köpa ”massacra” eller ”rage” nästa gång. har inte provat nån av dom så det blir spännande!

    #676696

    creatine CEE ethyl ester fungerar bra tycker jag, märkte iaf rejäl skillnad första gången jag. Exempel innan jag började med kreatin tog jag 6*82kg i en maskin övning. 30min efter min första dos CEE så tog jag 10*95kg i samma maskin, alltså en ganska rejäl ökning. Nu fungerar nog säkert monohydrate lika bra, samt finns det ju även massa olika märken och vissa kanske fungerar bättre än andra på individer. Kostar runt 190-300kr för 125 doseringar beroende på återförsäljare, och tycker iaf det är positivt att det inte drar till sig lika mycket vätska samt att man bara behöver ta en dos en halvtimme före för effekten. Märket jag använder är primaforce. MEN deras pulverform(som de i princip bortskänkte för att deras tabletter var slut) är bland det värsta jag någonsin smakat i smakväg, klarar jag att dricka en deciliter vatten blandat med 2g pulver utan kväljningar är det positivt för mig :ike:

    #676697

    Finns mycket fakta om kreatin.. bara att börja söka runt o läsa ..

    Mvh

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.