Kreatinkur?

Home Forums Kosttillskott Kreatinkur?

  • This topic is empty.
Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • Author
    Posts
  • #67036
    #472960

    Funderar på att testa en ren kreatinkur. Någon som har förslag på en bra kur med stack t.o.m. kanske? Just nu kör jag på rage och har även testat no-shotgun.

    :)

    #472961
    Chillarn wrote:
    Funderar på att testa en ren kreatinkur. Någon som har förslag på en bra kur med stack t.o.m. kanske? Just nu kör jag på rage och har även testat no-shotgun.

    :)

    Vad menar du med Stack? Kreatin kombinerat med en annan produkt som inte är kreatin? Förstod inte riktigt då du skrev ren kreatinkur?

    Om du bara skall köra kreatin är ju vanligt monohydrat billigt och bra. Gillar du piller form kan jag rekommendera strong matrix från olimp!

    Vill du kombinera är Strong matrix och No-shotgun en trevlig kombination. SM på morgonen, shotgun innan träning och SM efter träning. Ger bra tryck!

    #472962

    Håller på att testa Reflex Creapure Creatine Monohydrate, 500 g verkar riktigt bra till riktigt bra pris :) Finns även i piller

    #472963

    Varför köra en ”ren” kreatinkur?

    Jag anser det bättre att köra till exempel Rage innan passet och sedan köra monohydrat de dagar du inte tränar. På så vis slipper du ta Rage varje dag för att få i dig kreatin! Du sparar också ett par kronor eftersom monohydratet är billigare än Rage:)

    Sen tror jag också personligen att du får mer ut av din träning genom att köra en pre-workout innan träning istället för endast monohydrat!:|

    Bara en tanke…:ike:

    #472964

    Fattar inte heller poängen. Kör PWO på träningsdagar, fyll på med kreatin i någon form icke träningsdagar. Stacka ev med HMB eller Gakic.
    Mitt förslag i vilket fall….

    #472965
    Krush wrote:
    Varför köra en ”ren” kreatinkur?

    Jag anser det bättre att köra till exempel Rage innan passet och sedan köra monohydrat de dagar du inte tränar. På så vis slipper du ta Rage varje dag för att få i dig kreatin! Du sparar också ett par kronor eftersom monohydratet är billigare än Rage:)

    Sen tror jag också personligen att du får mer ut av din träning genom att köra en pre-workout innan träning istället för endast monohydrat!:|

    Bara en tanke…:ike:

    Jo har läst detta innan, inget du behövde nämna direkt, men nice try så att säga :emo-thumb

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.