multipower protein wafers-choklad

Home Forums Kosttillskott multipower protein wafers-choklad

  • This topic is empty.
Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • Author
    Posts
  • #71898
    #568808

    Hej,
    min pojkvän köpte dessa på ff i gbg. supergoda men ser ut att bli dyrt att köpa från nätet, vet ni möjligtvis någon bra återförsäljare av dessa?
    Mvh Therese / Malmö

    #568809

    Life är väl dyra om något?

    #568810
    Flessa wrote:
    I centrala Göteborg är de ofta dyrare tycker jag. Här i utkanten har vi med en Lifebutik, det mesta är faktiskt billigare där. :)

    okej, då förstår jag. Har bara varit i den vid centralstationen

    #568811
    Flessa wrote:
    Det är den dyraste jävla lifebutiken du kan hitta kompis :D

    Jag vände i dörren när jag såg priserna:) Det var ju säkert 150 kr högre pris än på nätet för en 4kg hink med protein.

    #568812

    Det är väl färdigblandade proteindrinkar? Såna är alltid dyra att köpa, oavsett vart man köper det. I alla fall om man jämför med pulver som man blandar själv.

    #568813
    Flessa wrote:
    Nej. Pure Whey är ett pulver med 80% vassle & 20% Kasein. Finns i 921 Grams påsar, men även i småsmå portionspåsar på 32 Gram.

    :)

    Åfan, jag har aldrig sett proteinpulver av Multipower, faktiskt. Bara färdigblandade drycker.

    #568814
    Flessa wrote:
    Men nu pratar jag inte Multipower… Great Sports Nutrition är det som gör Pure Whey.

    Jaha, jag svarade på trådskaparens fråga från första början. Och sen helt plötsligt så skrev du om något helt annat till mig?

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.