Muscle CellXpand

Home Forums Kosttillskott Muscle CellXpand

  • This topic is empty.
Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author
    Posts
  • #66294
    #470041

    hej har några frågor ang Muscle CellXpand , det står att man ska ta det efter träningen , då till frågan har det någon betydelse if jag tar det 30 min innan träning i ställe? sen undra jag om det går bra och ta no xpro som jag fick över sedan tidigare med muscle cellxpand? , det ska man visst ta 2 kapslar innan träningen.

    #470042

    Du kan använda den förre träning i pre workout syfte istället för återhämtnings syfte. lägg till en koffeintabblet för lite extra energi så kan det nog bli rätt grymt

    #470043

    okej tack för svaret:) men hur är det med no xpro då? kan man fortsätta ta den tills dne är slut tillsammans med Muscle CellXpand eller ska jag skippa den? mvh micke

    #470044

    Ta dom inte samtidigt. Men du kan ta xpro innan träning och cellxpand efter träning för bästa resultat, eftersom cellxpand egentligen är en återhämtnings produkt. Det blir inte bättre för att du tar båda samtidigt. När xpro är slut så kan du ta cellxpand innan träning. Ta protein efter träning om du tar cellxpand före träning. Du behöver inte ta protein efter träning om du tar cellxpand efter träning eftersom den innehåller Bcaa.

    #470045

    okej tack för ett bra svar:)

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.