Någon som provat någon produkt från Muscle Asylum Project?

Home Forums Kosttillskott Någon som provat någon produkt från Muscle Asylum Project?

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 17 total)
  • Author
    Posts
  • #571906

    Hej, har kollat runt lite på gymgrossisten och hittat ett nytt (för mig iaf) varumärke som heter Muscle Asylum Project.

    Undrar nu om någon har provat någon av dessa produkter. Är särskild intresserad av deras kreatine ”Creadex” men även utav resterande produkter.

    Skulle vara oerhört tacksam för svar av någon användare.

    Tack // Bannera

    #72109
    #571907

    har inte provat det på grund av priset. Sjukt dyrt för min smak :p.

    #571908

    Till att börja med så kan jag tala om att Muscle Asylum Project är ett dotterbolag till Muscle Tech. Då borde du redan ha fått ett hum om vad det är för slags produkter.

    Med andra ord är de inte värda att köpa sålänge du inte skiter ut pengar.

    När jag beställde från bodybuilding.com för ett tag sedan så köpte jag även en burk av MAP’s protein, bara för att se om det nu smakar så bra som de hävdar. (och för att det omräknat kostade ca. 190kr)
    Smaken var väl ok, men mer finns det inte heller att säga.

    #571909

    Inte förstört någonting. :)

    Jag är exakt lika naiv som förut, :emo-thumb undrade bara om de är lika ”hardcore som de säger. P.g.a. priset ville jag veta om jag pröjsar för kvalité eller etikett som ni säger. Får se hur jag gör.

    Tack för inläggen gärna om någon med erfarenhet kan jämföra med något annat kreatin skulle jag bli glad :D

    #571910

    Har provat
    Plasmacore och Anabolic OD
    Beställde dessa från det galna landet i väst för en billig peng.

    Plasmacore smakade skit och var svårblandad, har dessutom provat många NO drinkar som har vart mycket mer fart i

    Anabolic OD ska drickas efter träning för att växa som ett djur och återhämta sig på nolltid den är skitgod och men absolut inte värd pengarna

    Skulle aldrig beställa detta i sverige, så mycket bränner inte pengarna i fickan på mig

    #571911

    Ok, så halvbra och dyrt alltså.

    Tack :)

    #571912

    Håller med att Muscle Asylum Project kostar mer vad alla andra Svenska märke gör.
    Men tänk också på att det kostar massa i frakt och tull avgifter för att få hem det till Sverige och momsen är högra här än i USA. (12% i Sverige, 6% i USA).
    Sen har de jo kreatin i den och högre dos av aminosyror.
    En annan grej är jo också att den inte produceras på Arla som så många andra Svenska märke.

    #571913

    Om du ska testa en MAP produkt från Sverige så passa på att beställa Altered State ifrån Gymgrossisten nu 2 st för 699 eller 1 för 499 (180 kapslar)
    Annars är USA riktigt gott :P

    #571914
    Pelle Raffi wrote:
    Håller med att Muscle Asylum Project kostar mer vad alla andra Svenska märke gör.
    Men tänk också på att det kostar massa i frakt och tull avgifter för att få hem det till Sverige och momsen är högra här än i USA. (12% i Sverige, 6% i USA).
    Sen har de jo kreatin i den och högre dos av aminosyror.
    En annan grej är jo också att den inte produceras på Arla som så många andra Svenska märke.

    Att det produceras i USA betyder ju inte per automatik att det är dyrt.

    Både Muscletech och Muscle Asylum project snackar en massa skit i sin marknadsföring och svänger sig med en massa high-tech ord som ingen egentligen begriper vad dom betyder. :whistle:
    Dom är i princip lika bra som vilka kostttillskott som helst, fast med en otroligt löjlig marknadsföring.

    #571915

    Jag måste säga att Arson från MAP är den bästa fettförbrännare jag någonsin kört.. Med halvdålig kost ändå ganska bra form…Arson….

    #571916
    Andreas Ottander wrote:
    Jag måste säga att Arson från MAP är den bästa fettförbrännare jag någonsin kört.. Med halvdålig kost ändå ganska bra form…Arson….

    Med tanke på att du sæljer produkten så kænns det ju ganska ovæntat att du tycker den ær bra………

    #571917
    dr ozz wrote:
    Med tanke på att du sæljer produkten så kænns det ju ganska ovæntat att du tycker den ær bra………

    men man ska tro på det man säljer annars vore nått fel…;)

    #571918

    Hoppas du var ironisk loverius? Men tanke på all skit som säljs så är det omöjligt fallet.

    Jag tycker tex att mina kanelbullar är godast i världen. Och det säger jag helt opartiskt:emo-thumb

    #571919
    dr ozz wrote:
    Hoppas du var ironisk loverius? Men tanke på all skit som säljs så är det omöjligt fallet.

    Jag tycker tex att mina kanelbullar är godast i världen. Och det säger jag helt opartiskt:emo-thumb

    Finns oxå företag som är seriösa. Som inte vill lura kunderna på skit. Som lyssnar på kunderna
    De oseriösa har jag redan sållat bort!!

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 17 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.